افزایش ۳۰ درصدی نرخ تعرفه عوارض ۱۴۰۳ شهرداری بیرجند

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: افزایش ۳۰ درصدی نرخ تعرفه عوارض محلی شهرداری بیرجند در سال آینده به تصویب شورای اسلامی شهر بیرجند رسید.

به گزارش “پیام خاوران” رضا حسنی‌صفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفترچه عوارض و بهای خدمات شهرداری بیرجند روز گذشته در جلسات تلفیق کمیسیون‌های بودجه و عمران شورا، مطرح و موارد نیاز به اصلاح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت خروجی کمیسیون به صحن علنی شورا ارجاع شد.

وی  گفت: علی‌رغم مکاتبه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در زمینه امکان افزایش تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ تا سقف ۴۵ درصد، اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با افزایش ۳۰ درصدی عوارض موافقت کردند تا شاهد رضایت‌مندی شهروندان نیز باشند. تلاش داریم مردم اقبال بیشتری به ساخت‌و‌ساز داشته باشند و با تصمیمات صحیح، شهروندان را به سوی ساخت‌و‌ساز مجاز ترغیب و تشویق کنیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با تأکید بر رعایت حال مردم در تعیین عوارض و کمک به رونق ساخت‌و‌ساز در شهر گفت: باید کسری بودجه حاصل از به‌روز نبودن نرخ بهای خدمات در بخش‌های دیگر جبران شود و به مردم فشار کمتری وارد شود.

حسنی‌صفت تصریح کرد: دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۳ در صد و هشتاد و هفتمین و صد و هشتاد و هشتمین جلسات شورا تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتاً با اعمال تغییراتی در برخی از بندها به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جشن اجتماع بزرگ معلولان در فرهنگسرای شهر بیرجند به روایت تصویر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها