آزمایشگاه کالیبراسیون شرکت کویرتایر تنها مرجع فعال در خراسان جنوبی

آزمایشگاه کالیبراسیون شرکت کویرتایر به عنوان تنها مرجع فعال در استان خراسان جنوبی ارائه دهنده خدمات کالیبراسیون انواع تجهیزات اندازه گیری است.

به گزارش “پیام خاوران“، مدیر اداره تضمین کیفیت و تعالی سازمانی شرکت کویرتایر با اشاره به اهمیت کالیبراسیون اظهار داشت: در زندگی هر روزه خود با اندازه گیری های مختلفی سر و کار داریم و کمابیش درستی عملکرد یا درجه بندی وسایل اندازه ده آنها برای ما مهم است، فشار باد تایر، متر نواری و کولیس، دماسنج پزشکی، سرنگ تزریق مثالهایی از انواع وسایل اندازه گیری است که در تامین سلامت و کیفیت زندگی تاثیر گذارند.

محمد ضیائی تصریح کرد: آزمایشگاه های کالیبراسیون در همه جای دنیا اطمینان خاطر برای درستی اندازه گیری وسایل اندازه ده را در اختیار قرار می دهد.

وی افزود: آزمایشگاه کالیبراسیون شرکت کویرتایر دارنده گواهی نامه تایید صلاحیت ISO/IEC17025 از مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران، با ۲۵ سال تجربه، آماده ارائه خدمات کالیبراسیون انواع تجهیزات اندازه گیری مرتبط به صنعتگران و پژوهشگران استان می باشد.

مدیر اداره تضمین کیفیت و تعالی سازمانی شرکت کویرتایر در تشریح دامنه کار و خدمات کالیبراسیون این آزمایشگاه به جامعه صنعتی وپژوهشی استان اظهار داشت: در آزمایشگاه ابعاد این شرکت انواع کولیس، میکرومتر، متر نواری، خط کش دارای گستره از ۰٫۰۰۵ میلی متر تا ۳ متر کالیبره می شود.

وی بیان کرد: در آزمایشگاه جرم وزنه، ترازو و باسکول از ۱ میلی گرم تا ۲۰ کیلوگرم و ترازو تا ۲۵۰ کیلوگرم ودر آزمایشگاه حجم ظروف آزمایشگاهی و پیمانه های تجاری از ۰٫۰۱ میلی لیتر تا ۲۰ لیتر مورد کالیبراسیون قرار می گیرد.

ضیائی ادامه داد: درآزمایشگاه فشار، نمایشگر و گیج فشار، فشارسنج الکترومکانیکی تا ۱۰۰ بار و در آزمایشگاه دما نیز دماسنج ها، محیط های دمایی با گستره از ۲۰- تا ۳۵۰ درجه سلسیوس کالیبره می شود.

بیشتر بخوانید   دستگیری محتکر ماسک و اقلام بهداشتی در بیرحند

مدیر اداره تضمین کیفیت و تعالی سازمانی شرکت کویرتایر به خدمات ارائه شده در آزمایشگاه نیرو اشاره کرد و گفت: نیروسنج، دستگاه های اعمال نیرو تا گستره ۱۰۰ کیلو نیوتن و در آزمایشگاه الکتریک زمان سنج و کرونومتر، سرعت خطی و دورانی تا زمان از ۰٫۰۱ ثانیه و سرعت تا ۱۰۰،۰۰۰ دور بر دقیقه مورد کالیبراسیون قرار می گیرد.

وی بیان کرد: شرکت ها، موسسات و متقاضیان دریافت کننده خدمات جهت هماهنگی و ارائه تجهیزات انداره گیری خود برای کالیبراسیون با  شماره ۳۱۳۱۱۰۰۰، داخلی ۴۷۲-۴۷۳ (آزمایشگاه کالیبراسیون) تماس و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایتhttps://kavirtire.ir/page/calibration   مراجعه  کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها