یادواره شهدای صنعت آب و برق خراسان جنوبی برگزار شد + تصویر

یادواره شهدای صنعت آب و برق خراسان جنوبی با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران صبح امروز در شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران”، یادواره شهدای صنعت آب و برق استان خراسان جنوبی و تکریم از ایثارگران این صنعت با حضور محمد شهرابی‌فراهانی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران،‌ ایرج رضایی مشاور امور ایثارگران شرکت مدیریت منابع آب ایران، منصور شوندی مشاور امور ایثارگران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، رضا ملیح مشاور امور ایثارگران شرکت توانیر، مجید محمودیان مشاور ایثارگران شرکت مادرتخصصی برق حرارتی، حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه موقت بیرجند، مدیران عامل صنعت آب و برق استان، جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، مدیر سازمان بسیج ادارات کل استان و جمعی از مسئولین استانی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان در محل سالن شهید بصیری‌پور  شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

محمد شهرابی‌فراهانی در این جلسه با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها برای زنده نگه داشتن سیره شهدا است، اظهار داشت: باید خاطرات فداکاری‌های شهدا برای نسل جوان نقل شود.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اشاره به خاطراتی از عملیات های دفاع مقدس گفت: اینکه ما در جنگ تحمیلی در شرایطی که دشمنان ما خیال اشغال ایران را در عرض چند روز در سر داشتند، اما بعد از ۸ سال دفاع جانانه، ذره‌ای از خاک ایران را از دست ندادیم که این قطعا اوج پیروزی است، همان طور که در شرایط کنونی نیز با وجود تبلیغات دشمنان، مردم در انتخابات حضور یافتند و حماسه‌ای دیگر در تاریخ این انقلاب ثبت شد.

۱۷۶ ایثارگر در صنعت آب و برق استان مشغول خدمت هستند

مهدی دوستی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برگزاری این یادواره با هدف انتقال پیام آرمان های شهدا به نسل جوان صورت گرفته است بیان کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید این یادآوری‌ها به صورت مداوم انجام شود. به برکت خون شهدا امروز شاهد این هستیم که ایران قوی در سطح بین‌المللی داریم و این افتخار بزرگی است.

بیشتر بخوانید   ۱۶۵ نفر پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انجام دادند

رئیس شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر ۱۷۶ ایثارگر در صنعت آب و برق استان مشغول خدمت هستند که از این تعداد یک نفر آزاده، یک نفر پدر شهید، ۱۸ فرزند شهید، ۶ همکار جانباز، ۱۹ همکار رزمنده، ۳۳ برادر شهید، ۳ خواهر شهید، ۶۲ فرزند رزمنده، ۳۲ فرزند جانباز و یک فرزند آزاده است.

امنیت و آرامش امروز ایران مدیون خون شهدا است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ایران مدیون خون شهدا است.

حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه موقت بیرجند نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه والای شهدا اظهار داشت: اطاعت محض از ولایت فقیه مشخصه اصلی همه شهدا است که باید ما نیز در این مسیر باشیم.

در پایان این جلسه از خانواده معزز شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها