۳۳۸۰ کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی خط‌کشی شد

رئیس اداره حریم و ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از خط‌کشی ۳ هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محورهای استان از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” سجاد احمدی شاهرخت اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن سفرهای نوروزی موارد ایمن سازی مسیرها با جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس اداره حریم و ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: دو وظیفه مهم این اداره جلوگیری از تجاوز به حریم راه و دیگری حفظ ایمنی جاده‌ها برای تردد کاربران جاده‌ای است و بر این اساس طی ۱۱ ماه گذشته ۲۱۴ مورد شناسایی تخلفات در حریم راه, تخریب مستحداث واقع در حریم راه ۱۷ مورد, مسدود کردن راه‌های دسترسی غیرمجاز ۳۵۱ فقره و جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز ۶۸ مورد انجام شده است.

وی با اشاره به نصب بیش از ۲۲ کیلومتر گاردریل و نیوجرسی و تعمیر و نصب تابلوهای اطلاعاتی به میزان ۷۷۳ مترمربع بیان کرد: ۳ هزار و ۳۸۰ کیلومتر خطکشی سرد نیز در این مدت صورت گرفته است.

رئیس اداره حریم و ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: اجرای ۱۳۲ کیلومترشیار لرزاننده (رامبل) و اصلاح شیب شیروانی جاده‌ها به میزان ۱۴۷ کیلومتر از دیگر موارد ایمن سازی جاده‌ها بوده است.

احمدی شاهرخت عنوان کرد: همشهریان قبل از هر اقدامی در حریم و حاشیه راه‌ها از قبیل نصب تابلو, احداث و ساخت راه دسترسی حتما به این اداره مراجعه تا ضمن رعایت مقررات ایمنی و حریم راه آنها را راهنمایی کرده و هماهنگی لازم صورت پذیرد تا هردو طرف متضرر نشوند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   وجود برخی مغایرت با سایر نظامات، چالش مهم نظام فنی و اجرایی 

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها