اجرای پویش طرح نوروزی “چشم به راهیم” در خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی از آغاز پویش طرح نوروزی همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی با نام ((چشم به راهیم ))از ۲۵ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ؛ اسداله جلال زاده صبح امروز در ستاد نوروزی این اداره کل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش طرح نوروزی « چشم به راهیم » از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشوراجرا می شود..

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت های رسانه و صدا و سیما و با هدف فرهنگ سازی به مسافران در حوزه ایمنی در این طرح تصریح کرد: در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص فرهنگ‌سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی، پویش نوروزی “چشم به راهیم “در مجتمع خدماتی رفاهی زنان نرجس القورات برگزار می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی به ایجاد توجه و انگیزه در سرنشینان وسیله نقلیه برای ایفای نقش حداکثری موثر و هوشمندانه در کاهش حوادث اشاره کرد و افزود: نقش همراهان راننده در ایمنی سفرهای گروهی و خانواده، حواس‌پرتی ناشی از استفاده تلفن همراه، استعمال دخانیات و یا خوردن خوراکی، خستگی و خواب‌آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی و رانندگی در شرایط خاص ، موضوعات تشکیل‌دهنده پویش چشم به راهیم است .

جلال زاده با بیان اینکه در این پویش استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازمانی و فراسازمانی پیش‌بینی شده است، یادآور شد: پویش ((چشم به راهیم )) با هدف افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های لازم برای تحقق اهداف و برنامه‌های هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اعلام برنامه شعب و ادارات کشیک بانک کشاورزی خراسان جنوبی در تعطیلات نوروز 1403 + آدرس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها