امام جمعه موقت بیرجند : مسئولان و رسانه ها در خصوص نقشه دشمن شفاف سازی کنند

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه مسئولان و رسانه ها باید در خصوص نقشه دشمن شفاف سازی کنند، اظهارداشت: این توطئه دشمن است و باید دختران ما بدانند که چه کسی این توطئه را چیده است

به گزارش ” پیام خاوران “، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند با اشاره اینکه ماه رمضان نزد خدا برترین روزها و شب هاست، اظهار داشت: امید است که برکات کامل و لازم را از این ماه بزرگ ببریم، چراکه بدبخت کسی است که در ماه رمضان از آمرزش مغفول بماند و بخشیده نشود.

وی بهترین کار در ماه رمضان را طبق فرموده رسول الله، پرهیز از حرام های الهی دانست و گفت: شب های ماه مبارک رمضان از بهترین شب های سال است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه وقتی مردم وظیفه خود را نشناسند، کار به جایی می رسد که فرق علی(ع) شکافته می شود، گفت: برخی ها در رکاب حضرت علی(ع) بودند اما بعدا با تزویر مقابل حضرت ایستادند.

وی با بیان اینکه مراقب باشیم که شیطان و نفس بین ما و ولی خدا فاصله نیندازند، افزود: بیش از ١٢٠٠ سال است که به امام زمان ظلم می شود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه مظلومیت و مسئولیت همه امامان در وجود مقدس امام عصر تجلی پیدا کرده است، افزود: ملت ایران یک رسالت جهانی دارد که باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به نزولات الهی که از روز نیمه شعبان سراسر کشور و خراسان جنوبی شروع شد، گفت: این نزولات رحمت الهی در ایام الله بر مردم بود.

وی گفت: برنامه زندگی پس از زندگی را باید توسعه و ترویج داد و باید به بهترین وجه تبلیغ کرد که دریچه هایی از عنایات خدا به روی انسان می گشاید.

بیشتر بخوانید   اقامه نمازجمعه فردا در یازده نقطه خراسان جنوبی

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به طرح مسطورا (چگونگی زندگی با آیه‌ها)، ادامه داد: امید است در این طرح که بازگشت به حقیقت قرآن است از برکات بهره مند شویم.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به رزمایش دریایی مشترک کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، روسیه و چین در آب های دریای عمان گفت: این رزمایش نشان از اقتدار ایران در زمینه نظامی دارد، انقلابی که روزی سیم خاردار نداشت امروز دنیا از آن حساب می برد و این بسیار ارزشمند است.

وی همچنین حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نشان از زنده بودن انقلاب دانست و گفت: مردم ایران در جریان انتخابات حضور باشکوهی داشتند، دشمن تمام داشته های خود را آورد تا ملت را از انقلاب جدا کند و در انتخابات شرکت نکنند اما توطئه آنان شکست خورد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان بیکار نمی نشینند و مردم را غیر مستقیم می خواهند از معارف الهی و خدا دور کنند، اظهارداشت: یکی از این نقشه ها ترویج بی بند و باری و بی حیایی است که از این طریق می خواهند برخی از دختران را به ابتذال بکشانند.

حجت الاسلام رحیم آبادی به نقش مهم امر به معروف و نهی از منکر با روی خوش و روش «بگو و بگذر» اشاره کرد و گفت: مردم با لطف خوش تذکر دهند و رد شوند نیازی نیست که در صورت مشاهده بدحجابی با دستگاههای مختلف تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان و رسانه ها باید در خصوص نقشه دشمن شفاف سازی کنند، اظهارداشت: این توطئه دشمن است و باید دختران ما بدانند که چه کسی این توطئه را چیده است.

بیشتر بخوانید   دریافت کد بورسی راحت شد

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این نکته که متاسفانه برادران و خواهران انقلابی هم خیلی در مواجهه با این موارد تذکر نمی دهند، یادآور شد: حاکمیت الهی با کوتاهی مردم می تواند به فروپاشی برسد.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، گفت: خانواده ها توجه کنند که در روزهای نوروز و دید و بازدیدها تذکر لسانی فراموش نشود.

وی بیان کرد: امروز مسئولان توفنده کار می کنند اما چون آوارهایی که دشمنان و غرب زده ها به وجود آوردند زیاد است، طول می کشد که مردم برکات آن را حس کنند.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها