تظاهرات مردم خراسان جنوبی درحمایت از غزه و عملیات وعده صادق + فیلم وعکس

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان جنوبی امروز ودر شکوهی دیگر بعد از نماز جمعه ۳۱ فروردین همگام با سایر هموطنان در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» و مردم غزه تظاهرات کردند.

به گزارش “ پیام خاوران “، راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات وعده صادق و محکومیت جنایات رژیم خبیث صهیونیستی امروز همزمان با سراسر کشور بعد از نماز جمعه در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی با شکوهی خاض برگزار گردید.

استاندار خراسان جنوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان نیز در این تظاهرات حضور داشتند.

نمازگزاران با حرکت از مصلاهای نماز جمعه سراسر استان و سر دادن شعارهای الله اکبر، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل” و “کودک‌کش صهیونیست، نابودی تو قطعی است” ضمن اعلام حمایت از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع نظامی اسرائیل، خشم و انزجار خود را از تداوم جنایات وحشیانه این رژیم در غزه ابراز داشتند.

این راهپیمایی در مرکز استان بعد از اقامه نماز جمعه با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان از مصلای المهدی (عج) به سمت میدان نماز بیرجند برگزار شد و راهپیمایان در حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه یکصدا فریاد زدند “شعار ملت و دین، فلسطین فلسطین”.

مرد و زن، پیر و جوان بار دیگر امروز در صفوف به هم پیوسته ضمن اینکه تصاویر شهدای کنسولگری ایران در سوریه را به دست گرفته بودند، جنایات رژیم صیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم و حمایت خود را از نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ قاطع و مشروع به این رژیم منفور اعلام کردند.

نمازگزاران جمعه با در دست داشتن تمثال امام خمینی (ره)، تصاویر مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی با عنوان «غزه مظلوم مقتدر» بار دیگر همبستگی ملت ایران برای حمایت از مردم فلسطین را نشان دادند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید   پيام تبريك رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي به مناسبت ايام الله دهه مبارك فجر

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها