برگزاری بیش از ۴۳ هزار نفر ساعت آموزش در شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از برگزاری ۴۳ هزار و ۳۸۰ نفر ساعت آموزش برای مدیران و کارکنان این شرکت در سال گذشته خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران”، رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال گذشته ۴۳ هزار و ۳۸۰ نفر ساعت دوره‌ آموزشی در شرکت گاز استان خراسان جنوبی برگزار شده که به طور کلی شامل سه بخش فنی، مدیریتی و عمومی و برای مدیران، کارکنان رسمی، قرار داد مستقیم و نیروهای پیمانکاری بوده است.

وی افزود: از آموزش های برگزار شده ۳۹۳ نفر ساعت مربوط به مدیران، ۱۳ هزار و ۲۰۲ نفر مربوط ساعت کارکنان رسمی، یک هزار و ۸۵۲ ساعت مربوط به کارکنان  قرارداد مستقیم و حدود ۲۷ هزار و ۹۶۰ نفر ساعت آموزش جهت نیرو‌های پیمانکاری بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه سرانه نفر ساعت آموزش شرکت گاز استان خراسان جنوبی در سال گذشته حدود ۸۲ ساعت برای هر نفر بوده است افزود: یکی از نقاط قوت در دستیابی به این جایگاه برخورداری از تقویم آموزشی مدون شده بر اساس نیازسنجی و همچنین میزان علاقه کارکنان در بحث یادگیری و آموزش است که بر اساس آن دوره‌های مختلف تخصصی و عمومی به صورت جامع و کاملاً هدفمند برگزار می‌شود.

محمودی با تأکید بر رابطه مستقیم آموزش با افزایش کیفیت و کارایی کارکنان اظهار داشت: طبق برنامه‌های راهبردی در نظر گرفته به منظور شناخت نیاز‌های واقعی سازمان، قبل از شروع هر سال، نیازسنجی کاملی از واحد‌ها و کمیته‌های تخصصی صورت می‌پذیرد و جهت تحقق برنامه‌های ارائه شده، آموزش‌ها به صورت برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت تهیه و تدوین و به اجرا گذاشته می‌شود.

وی از دوره‌ پروانه‌های کار گرم و سرد برای تمام نیرو‌های پیمانکاری و مشاورین به عنوان مهمترین دوره‌ی برگزار شده در سال گذشته نام برد که با توانمندسازی نیروی انسانی توانسته شرکت را در مسیر دستیابی به اهداف سازمانی، بهبود کمی وکیفی خدمات ارائه شده، ایجاد زمینه رشد و موفقیت در امور شغلی، شکوفا کردن استعداد‌های نهفته کارکنان و تقویت حس وفاداری و همبستگی کارکنان نسبت به سازمان یاری دهد.

بیشتر بخوانید   مردم خراسان جنوبی ۷۵۹ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند‌

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها