بهره‌مندی 1500 خانوار روستایی خراسان جنوبی از تلفن و اینترنت پرسرعت همراه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از بهره‌مندی 1500 خانوار روستایی استان از تلفن و اینترنت پرسرعت همراه خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی 20 روز گذشته با راه‌اندازی 6 سایت جدید و ارتقاء تکنولوزی 3 سایت تلفن همراه، 14 روستای استان با جمعیتی بالغ بر 1500 خانوار، از تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی 6 سایت جدید توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه، در روستاهای فورخاص درمیان، چاه نو فردوس، روبیات خوسف، رضویه طبس، فندخت زیرکوه و پخت سربیشه، این روستاها و روستاهای خسروآباد و فضل آباد درمیان و کلاته کرمانی، کلاته محمد لاله و کپوگز سربیشه از تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: با ارتقاء تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه روستاهای شورکه سربیشه، محمدآباد چاهک قائنات و پیکوه طبس، سرویس اینترنت پرسرعت همراه در این روستاها برقرار شد.

بهی اظهار داشت: اجرای این سایت‌ها، از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اعتباری بالغ بر 354 میلیارد ریال انجام شده است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کشاورزان خراسان جنوبی مراقب یخبندان باشند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها