شرکت گاز خراسان جنوبی در اجرای برنامه‌های نوآورانه پیشرو است

مدیر HSE شرکت ملی گاز ایران در مراسم رونمایی از نرم‌افزار آنلاین صدور پروانه‌های انجام کار گفت: شرکت گاز استان خراسان جنوبی پیشرو در اجرای برنامه‌های نوآورانه است.

به گزارش “پیام خاوران“، با حضور مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیران HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز ایران از برترین‌های HSE شرکت گاز استان خراسان جنوبی تقدیر شد.

سیدجلال نورموسوی، مدیر HSE و پدافندغیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این مراسم گفت: ظرفیت قابل قبول و انگیزه بالای کارکنان موجب اجرای برنامه‌های جدید و ابتکارات نوینی در شرکت گاز استان خراسان جنوبی شده است.

وی ضمن قدردانی از راه‌اندازی سامانه صدور مجوز‌های آنلاین انجام کار در شرکت گاز خراسان جنوبی تأکید کرد: دسترسی آسان به این سامانه موجب افزایش دقت در ثبت اطلاعات شده و پس از آن یک جامعه آماری مناسب برای تحلیل گزارش‌ها ارائه می‌دهد.

مدیر HSE شرکت ملی گاز ایران افزود: کسب رتبه سوم کشوری در ارزیابی عملکرد HSE و پدافند غیرعامل در بین شرکت‌های گاز استانی طی سال گذشته نشان از همت شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این حوزه دارد.

نورموسوی افزود: توانمندی‌ها و تجاربی که شرکت گاز استان خراسان جنوبی به دلیل قرار گرفتن در انتهای سرشاخه‌های تحویل گاز در زمستان دو سال اخیر کسب کرده است، موجب کسب تجارب ارزنده‌ای شده که می‌توان در سایر استان‌ها از آن استفاده کرد.

مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: درس‌آموزی از حوداث و تجارب لازمه کار امروز است که می‌توان با تکیه بر آن ضررات محتمله را در حادثه‌های مشابه به حداقل رساند.

رحمان محمودی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بخشی از پروژه‌های گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان به شرکت گاز خراسان جنوبی سپرده شده است، تأکید کرد: توجه و دقت به نکات مرتبط با HSE در پروژه‌های گازرسانی یک امر الزامی است که همواره باید مد نظر قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید   روحیه بسیجی کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی موجب افزایش رضایتمندی مردم است

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با تبریک هفته محیط زیست افزود: بخشی از رسالت و فعالیت حوزه HSE و پدافند غیرعامل درحوزه محیط زیست تعریف شده و همواره قلب کارکنان این حوزه برای حفظ آن می‌تپد و خوشبختانه در حوزه اجرایی و عملیاتی شرکت گاز استان خراسان جنوبی توجه ویژه‌ای به حفظ سلامت کارکنان، حفظ محیط زیست، ایمنی و پدافند غیرعامل وجود دارد.

در پایان این مراسم با حضور مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیران HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اهدای تندیس و لوح از برترین‌های HSE شرکت گاز استان خراسان جنوبی تجلیل شد.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها