حضور پرشور مردم خراسان جنوبی در انتخابات + تصویر

استان خراسان جنوبی در این روزهای تابستان روزهای داغی را سپری می‌کند اما در کنار گرمای طاقت‌فرسای تابستان، فضای شهر با تب و تاب انتخابات نیز همراه بود و تنور انتخابات همچون هوای داغ این شهر، در بین مردم گرم شده است.

به گزارش “پیام خاوران” اینجا خراسان جنوبی است و مردمان کویرنشینی که از همان ساعات اولیه رای‌گیری خود را به شعب رای رساندند تا در سرنوشت کشورشان سهیم باشند. اینجا همه آمده‌اند و همه مشتاق هستند تا رای خود را به صندوق بیاندازند و بار دیگر غیرت خود را به نمایش بگذارند.

مشارکت در انتخابات رکنی اساسی برای اعتلای نام ایران در مجامع بین المللی

یکی از شهروندان بیرجندی که برای رای دادن آمده بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  مشارکت بالا در انتخابات، اقتدار ملی را ارتقا بخشیده و اعتلای روزافزون نام ایران را در مجامع جهانی موجب خواهد شد.

قریشی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، مساله‌ای مهم و اساسی بوده و برای همه ضروری است، افزود: همه باید در این انتخابات حضور یافته و صالح‌ترین فرد را برای این مسئولیت انتخاب کنیم.

وی اظهار داشت: نامزدهایی که در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم از شورای نگهبان صلاحیت گرفتند، همه سابقه مدیریتی دارند و از این جهت می‌توان سوابق آنها را مطالعه و بررسی کرده و بهترین فرد را انتخاب کنیم.

قریشی بیان کرد: با این مباحث و همچنین معیارهایی که همواره مقام معظم رهبری بر آنها تاکید داشتند، می‌توان در کنار مشارکت بالا، فرد اصلح را نیز برای ریاست جمهوری دوره چهاردهم انتخاب کرد.

حضور در انتخابات، یأس دشمنان را موجب می‌شود

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی، عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای را خواسته دشمنان دانست و افزود: هدف دشمنان، ایجاد انشقاق میان ملت و حاکمیت است بنابراین باید برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش کرده و پای صندوق‌های رای حاضر شده و یاس دشمنان را رقم بزنیم.

این شهروند خراسان جنوبی، انتخابات و مشارکت در انتخابات را برخاسته از شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: نعمت انقلاب اسلامی باعث شده ما بتوانیم در سرنوشت خود سهیم باشیم و مسائل را در داخل کشور و مرزهای خود انجام دهیم.

حضور در انتخابات، بی‌اثر بودن تحریم‌ها را به دنبال دارد

ملکی دیگر شهروند خراسان جنوبی گفت: حضور و مشارکت پرشور در انتخابات بی اثر بودن تحریم‌ها را نشان می‌دهد و این مهم را ثابت می‌کند که تحریم‌ها خللی در اراده ملت ایران نتوانسته به وجود بیاورند.

وی  افزود: این حضور مشخص می‌کند دشمنان نتوانسته با فشار بر مردم ایران نقشه‌های خود را عملی کنند.

همراه با خانواده، پای صندوق رای آمدیم 

مولایی شهروند بیرجندی هم گفت: همراه خانواده‌ام روز انتخابات و در ساعات اولیه صبح پای صندوق‌های رای آمده‌ام.

وی ادامه داد: برادران و خواهران اهل سنت و تشیع همانند همیشه این بار نیز با حضور در پای صندوق‌های رای در تعیین سرنوشت کشورشان سهیم شده و عشق خود به وطن را به نمایش خواهند.

بیشتر بخوانید   نام نویسی از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر آغاز شد

مأیوس کردن دشمن با حضور در انتخابات

خورشیدی یکی از شهروندان اظهار داشت: هر چه مشارکت ما در انتخابات بیشتر باشد پشتوانه رئیس جمهور ما قوی‌تر است. دشمنان ما نگاه ویژه‌ای به این انتخابات دارند و اگر مشارکت حداکثری باشد نقشه‌های آنها نقش بر آب می‌شود.

سرنوشت خودمان و کشورمان برایمان مهم است

محمدی یکی دیگر از شهروندان گفت: من و خانواده‌ام با دقت و حساسیت این مناظرات را رصد کردیم چون سرنوشت خودم و کشورمان برایمان مهم است و تلاش کردیم با انتخاب اصلح مشکلات کشور را به حداقل برساند.

عروس و داماد بیرجندی هم رای خود را به صندوق انداختند

از همان ساعات اولیه صبح امروز هشتم تیر ماه مردم بیرجند در قالب  اقشار و سنین مختلف در صف های رای حضور یافته اند تا در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

عروس و‌داماد جوان بیرجندی هم در روز عروسی خود با حضور درشعبه  اخذ رای مدرسه امام علی(ع) در امیراباد بیرجند، رای خود را به صندوق انداختند.

این زوج جوان در آغاز زندگی مشترک خود با حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در تعیین سرنوشت کشور نیز مشارکت کردند.

عروس و داماد بیرجندی انگیزه خود از این اقدام را ادای تکلیف و بهره مندی از حق مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی کشور اعلام و از دیگر قشرهای مردم نیز برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

این زوج  حضور در پای صندوق‌های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به تکلیف شرعی و سیاسی خود عمل کرده و زندگی مشترک خود را با شرکت در انتخابات آغاز کردند.

بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی در این روزهای تابستان روزهای داغی را سپری می‌کند و این شرایط طاقت‌فرسا، زندگی روزمره مردم را به شدت تحت تأثیر قرار داده است اما در کنار گرمای طاقت‌فرسای تابستان، فضای شهر با تب و تاب انتخابات نیز همراه بود و تنور انتخابات همچون هوای داغ این شهر، در بین مردم گرم شده و به یکی از مهم‌ترین موضوعات روزمره تبدیل شده است.

گرمای هوا مانعی برای حضور مردم خراسان جنوبی در انتخابات نشد

مردم بیرجند، با دقت فراوان مناظرات و تبلیغات انتخاباتی را پیگیری کردند تا امروز بتوانند با درایت هرچه تمام به فرد اصلح رای دهند زیرا به خوبی می‌دانند که نتایج این انتخابات می‌تواند تأثیر عمیقی بر زندگی و آینده‌شان داشته باشد. با وجود گرمای بی‌امان، این شور و اشتیاق نشان می‌دهد که مردم بیرجند به اهمیت انتخابات و تأثیر آن بر سرنوشت‌شان واقف هستند و از هیچ تلاشی برای انتخاب بهتر دریغ نمی‌ورزند.

امروز مردمان خراسان جنوبی علاوه بر انجام تکلیف دینی و سیاسی خود، از حق خود در تعیین سرنوشت کشور استفاده می‌کنند و برای ساختن آینده ایران قوی گام بر می‌دارند.

بیشتر بخوانید   توزیع رایگان ۵ هزار ماسک رایگان در خراسان جنوبی

ازدحام جمعیت در برخی شعب از همان ساعات اولیه مشاهده می شد و مردم مؤمن و ولایتمدار خراسان جنوبی از دقایقی قبل از ساعت هشت در شعب اخذ رأی حضور داشتند تا جزو نخستین افرادی باشند که رأی خود را داخل صندوق می‌اندازند که همین موضوع ولایت‌پذیری و عشق به انقلاب و نظام این مردم را نشان می‌دهد‌.

فعالیت 188 شعبه اخذ رأی در بیرجند 

فرماندار بیرجند از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: برای برگزاری این انتخابات 188 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان بیرجند فعال است‌‌.

علی فاضلی‌فرد افزود: تعداد شعب اخذ رأی شهری 125 شعبه و شعب روستایی 63 شعبه است و از شعب پیش‌بینی شده 136 شعبه ثابت و 52 شعبه سیار است.

وی با بیان اینکه تعداد عوامل اجرایی نیز 3 هزار و 250 نفر در شهرستان بیرجند است، بیان کرد: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی آمادگی کامل برگزاری انتخابات را دارند و آموزش‌های لازم برای نمایندگان و اعضای شعب برگزار شده است.

مردم ایران بار دیگر ثابت خواهند کرد پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند 

فرماندار شهرستان بشرویه نیز با بیان اینکه امروز مردم ایران بار دیگر ثابت خواهند کرد پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: 37 شعبه اخذ رای و 900 نفر به عنوان عوامل اجرایی در شهرستان بشرویه در انتخابات امروز مشارکت دارند.

حسن علیزاده با بیان اینکه از تعداد شعب اخذ رأی پیش بینی شده 23 شعبه شهری و 14 شعبه روستایی خواهند بود، ادامه داد: از ابتدای آغاز فرآیند رای گیری، بیشترین حضور مردم بشرویه در شعبه مسجد جامع این شهرستان گزارش شده است.

مردم ولایی فردوس امروز با حضور گسترده خود پای صندوق‌های اخذ رأی مشارکت بالایی خواهند داشت

مهدی روشن، فرماندار فردوس نیز از استقرار 53 شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 37 شعبه روستایی و 16 شعبه روستایی است.

وی تعداد صندوق‌های ثابت مستقر شده را 38 صندوق و سیار را 15 صندوق عنوان کرد و افزود: از برنامه‌های جدید این دوره انتخابات به خصوص برای سالمندان و معلولان پیش بینی دو صندوق سیار شهری است که در صورت تماس مردم، رأی در منزل از این افراد اخذ می‌شود.

وی یاداور شد: مردم ولایی استان و شهرستان فردوس امروز با حضور گسترده خود پای صندوق‌های اخذ رأی مشارکت بالایی خواهند داشت.

تمام امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن در سربیشه فراهم است 

بیشتر بخوانید   حدود 4 هزار اشتراک رایگان گاز  در خراسان جنوبی واگذار شد

محمدرضا لکزایی فرماندار سربیشه نیز با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان سربیشه 60 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده‌ اظهار داشت: از این تعداد 18 شعبه اخذ رأی ثابت و 42 شعبه به صورت سیار است.

وی ادامه داد: در مجموع 20 شعبه اخذ رأی شهری و 40 شعبه اخذ رأی روستایی و 700 نفر عوامل اجرایی در این شهرستان کار رأی‌گیری از مردم را انجام خواهند داد.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن در این شهرستان فراهم شده است، گفت: امروز همه وظیفه دارند تا زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

انتخابات مظهر اقتدار ملی است 

محمدرضا غیرتی فرماندار زیرکوه نیز گفت: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 53 شعبه در شهرستان زیرکوه آرای مردم را اخذ خواهند کرد که از این تعداد 22 شعبه ثابت و 31 شعبه سیار خواهند بود.

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار ملی و تعیین سرنوشت نظام جمهوری اسلامی به مدت 4 سال است بیان کرد: هرچه حضور مردم در انتخابات باشکوه‌تر باشد باعث یاس و ناامیدی دشمن در انجام برنامه‌های طراحی شده، خواهد شد.

فرماندار زیرکوه ادامه داد: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 53 شعبه در شهرستان زیرکوه آرای مردم را اخذ خواهند کرد که از این تعداد 22 شعبه ثابت و 31 شعبه سیار هستند.

همکاری هزار و 377 نفر در نهبندان برای چهاردهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار نهبندان نیز گفت: 67 شعبه رأی‌گیری برای انتخابات ریاست جمهوردر شهرستان نهبندان پیش بینی شده است.

مهدی مرادی بیان کرد: یک هزار و 377 نفر در نهبندان برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری همکاری می‌کنند.

وی یادآورشد: در شهرستان نهبندان 20 شعبه اخذ رای ثابت و 47 شعب اخذ رأی نیز سیار است.

حضور پر شور مردم خوسف پای صندوق‌های رای 

حسینی فرماندار خوسف نیز از حضور پر شورمردم این شهرستان از همان ساعات اولیه خبر داد و گفت: تعداد 700 نفر در خوسف در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همکاری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه 43 شعبه اخذ رأی در شهرستان خوسف مستقر شده است، افزود: از این تعداد 20 شعبه در بخش جلگه ماژان و تعداد 23 شعبه در بخش مرکزی فعال خواهند بود و 11 شعبه اخذ رای خوسف نیز ثابت و مابقی نیز شعب سیار است.

فرماندار خوسف با بیان اینکه در 200 نقطه جمعیتی شهرستان خوسف مجریان انتخابات ما برای جمع آوری آرای مردم حضور خواهند داشت، گفت: تعداد 700 نفر نیز در روند برگزاری انتخابات ساماندهی شده و همکاری دارند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها