نام نویسی از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر آغاز شد

نام نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش “پیام خاوران“، براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، داوطلبان از ساعت ۸ امروز تا پایان وقت نام نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات شورا‌های اسلامی روز سه شنبه ۲۶ اسفند (جمعاً به مدت ۷ روز) فرصت دارند بصورت حضوری و غیرحضوری با چهار روش نام نویسی کنند.

داوطلبان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) که از آدرسentekhbat.moi.ir قابل دانلود است، دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان‌ها از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ ثبت نام کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:

ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.

اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن.

اصل کارت ملی و تصویر آن.

اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان.

یک (۱) قطعه عکس ۴ × ۳ جدید.

ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهر‌های تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهر‌های بالای بیست هزار نفر جمعیت.

اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا.

اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر.

تبصره: کسانی که سابقه یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارا باشند، به شرطی که در همان حوزه انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند.

بیشتر بخوانید   برپایی دومین نمایشگاه عرضه توانمندی و تولیدات صندوق‌های قرض الحسنه در بیرجند

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها