پیش‌بینی می شود خراسان جنوبی رتبه اول مشارکت را کسب کند

استاندار خراسان جنوبی گفت: در دور اول انتخابات رباست جمهوری استان خرسان جنوبی رتبه اوا مشارکت را از آن خود کرد و پیش بینی میشود در دور دوم هم رتبه اول مشارکت در کشور شود

به گزارش ” پیام خاوران “  جواد قناعت صبح جمعه بعد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات میدان بسیار مهمی است و هر چه درصد مشارکت بالا رود قدرت چانه زنی ما در عرصه بین المللی و معادلات اقتصادی و سیاسی بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا انسجام و قوام داخلی را به همراه خواهد داشت، گفت: همچنین مشارکت مردم موجب می‌شود که آمریکا و اسرائیل و خناسان از خصومت دلسرد و ناامید می‌شوند.

قناعت گفت: در این فرصت از ستادهای دو کاندیدایی که به مرحله دو انتخابات راه پیدا کرده و تنور انتخابات را گرم نگه داشتند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هواداران و ستادها با گرم نگه داشتن تنور انتخابات در افزایش مشارکت نقش آفرین بودند، یادآور شد: فردا انتخابات تمام می‌شود و هر کس از این دور بزرگوار انتخاب شد رئیس جمهور همه مردم ایران است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: فردای انتخابات هر نتیجه‌ای که حاصل شد همه ما باید به قانون تمکین کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات ریاست جمهوری، خراسان جنوبی رتبه اول مشارکت با حدود ۶۰ درصد را کسب کرد، یادآور شد: با توجه به این صف‌ها به نظر می‌رسد در این دوره نیز خراسان جنوبی رتبه اول مشارکت در کشور را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آمادگی 100درصدی خراسان جنوبی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها