پویش “شهر بدون گرسنه” در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

معاون محرومیت زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی از اجرای پویش “شهر بدون گرسنه” در استان خبر داد و گفت: هر هفته یک پرس غذای گرم در محله‌های محروم شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و طبس توزیع می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “، صابر یوسفی‌پور اظهار داشت: در خراسان جنوبی ۷ هزار و ۷۰۰ خادم یار تاکنون جذب شده است که در زمینه‌های محرومیت زدایی، پزشکی، فرهنگی و سایر فعالیت‌ها خادمیار شدند و هنوز هم افراد علاقه‌مند میتوانند نسبت به خادمیاری اقدام کنند.

 

وی افزود: تا پایان سال هر هفته یک پرس غذای گرم در بین محله‌های محروم شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و طبس در قالب پویش شهر بدون گرسنه توزیع می‌شود.

 

معاون محرومیت زدایی دفتر نمایندگی استان قدس رضوی گفت: تا پایان آبان ماه کاروان دانش آموزی و کاروان ۸۸ نفره زوج‌های جوان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 

یوسفی‌پور بیان کرد: از ابتدای سال ۶۰۰ زائر اولی در خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند و تا پایان امسال نیز ۶۰۰ زائر اولی دیگر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه خادم یاران و رابطان ما در خراسان جنوبی محرومان و افراد بالای ۳۰ سال که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشدند شناسایی و معرفی می‌کنند افزود: این افراد سه روز در مشهد مهمان امام رضا (ع) و آستان قدس هستند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۲۰ طرح هادی روستایی خراسان جنوبی آماده افتتاح است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها