بحث حجاب باید مردمی شود

امام جمعه شهرستان درمیان گفت: امروز همه دستگاه‌ها باید در کنار نیروی انتظامی پای کار باشند و باید بحث حجاب را مردمی کنیم و همه در مقابله با بی‌حجابی احساس مسئولیت داشته باشیم.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌الاسلام مصیب خزاعی صبح امروز در ستاد عفاف و حجاب شهرستان درمیان، ضمن حمایت از اجرای طرح نور در سراسر کشور اظهار داشت: آمریکا و انگلیس برای نابودی جامعه اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران سه هدف را دنبال می‌کنند اول تخریب و فراموشی واقعه عاشورا، دوم تخریب اعتقاد به ظهور امام زمان و سوم تخریب بنیان خانواده‌ که برای رسیدن به تخریب خانواده می‌خواهند مادر خانواده که کانون خانواده است را با بی حجابی و بی بند باری به فساد بکشانند.

امام جمعه شهرستان درمیان گفت: حجاب یک دستور قرآنی است و باعث می‌شود زنان با امنیت و آرامش بتوانند در جامعه به ایفای نقش اجتماعی خود بپردازند و روایات متعددی نیز در مورد حجاب وجود دارد که باید در مساجد و مدارس به آنها تاکید شود.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب حجاب در شهرستان درمیان گفت: امروز همه دستگاه‌ها باید در کنار نیروی انتظامی پای کار باشند و باید بحث حجاب را مردمی کنیم و همه در مقابله با بی‌حجابی احساس مسئولیت داشته باشیم.

مسئله بدحجابی و کشف حجاب در شهرستان درمیان وجود ندارد

فرماندار شهرستان درمیان نیز در این جلسه، ضمن اشاره به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: با این حمله مقتدرانه دشمن بار دیگر متوجه شد از طریق قدرت نظامی و جنگ سخت امکان مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارد و تمام تمرکز خود را متوجه سست کردن اعتقادات و عفاف و حجاب جوانان ایران عزیز کرده است.

مهدی فرجامی‌فرد با اشاره به اجرای طرح نور در سراسر کشور برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان درمیان با توجه به اعتقادات قوی مذهبی مسئله بدحجابی و کشف حجاب وجود ندارد و چنانچه مواردی هم که گاها توسط گردشگران خارج از شهرستان در زمینه بدحجابی به وجود می‌آید توسط فعالین امر به معروف و نهی از منکر و فراجا تذکرات لازم داده می‌شود.

بیشتر بخوانید   ببینید|از نقاط مرزی خراسان جنوبی تا فلسطین/شعارهای کوبنده بانوی عشایر در ۱۵کیلومتری مرز

اجرای ۱۱۸ طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان درمیان

فرماندار شهرستان درمیان همچنین در کمیسیون پیشگیری از سرقت و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان نیز اظهار داشت: در مباحث پیشگیری از سرقت اصل آگاه سازی مردم در جهت ایمن سازی امکان خصوصی در کاهش موارد سرقت بسیار اثرگذار است و دستگاه‌های اجرایی نیز باید نسبت به تشدید اقدامات خودحفاظتی و کنترل هوشمند اماکن عمومی اقدام کنند.

فرجامی‌فرد با اشاره به اینکه اکثر سارقین مصرف کنندگان موادمخدر صنعتی هستند افزود: با کاهش مصرف مواد مخدر شاهد کاهش معضلات اجتماعی به ویژه سرقت در سطح شهرستان و استان خواهیم بود.

وی استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌های جمعی و فضای مجازی در جهت آشنایی با معضلات مواد مخدر و تقویت باورهای دینی و در نتیجه کاهش سرقت‌ها را بسیار با اهمیت دانست و افزود: در شهرستان درمیان با همکاری آموزش پرورش، بخشداران، اعضای شورا و دهیاران در قالب کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان و طرح یاریگران زندگی قدم‌های خوبی برای مقابله با اعتیاد برداشته شده است.

فرماندار شهرستان درمیان از انجام ۱۱۸ طرح مبارزه با مواد مخدر و ۴۰ طرح پاکسازی در سطح شهرستان توسط نیروی انتظامی خبر داد و افزود: مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به طور ویژه در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها