محور روستایی اسلامیه -سرند شهرستان فردوس آسفالت شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند  شهرستان فردوس خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران“، محمد اعتمادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ماسه آسفالت راه روستائی اسلامیه – سرند به طول ۲٫۵ کیلومتر اجرایی شده است.

وی، تصریح کرد: این پروژه‌ به صورت امانی در فروردین ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات حدود ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس یادآور شد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در طول راهها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.

اعتمادی درباره پروژه‌های راه روستایی در حال اجرا این اداره عنوان کرد: احداث راه روستایی نوق به انارستانک به طول ۴٫۲ کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام است.

وی بیان کرد: فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آغاز عملیات احداث راهدارخانه بین راهی در شهر ارسک

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها