بخش کشاورزی یکی از پیشران های توسعه در خراسان جنوبی است

استاندار خراسان جنوبی از بخش کشاورزی به عنوان یکی از پیشران های توسعه در استان نام برد وگفت:طرح های بزرگی در بخش کشاورزی از جمله نهضت گلخانه ای، هاب شتر و… در دست اقدام است و بانک کشاورزی در استان مقطع پرکاری پیش رو خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “، محمد صادق معتمدیان ظهر امروز در نشست با ماهی کار رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی و جمعی از مدیران این بانک که به منظور تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی به بیرجند سفر کرده اند اظهار داشت: تاکنون در استان خراسان جنوبی ۶۰ هکتار گلخانه احداث شده است و برنامه ریزی شده است تا در این دولت، یکهزار هکتار گلخانه در استان احداث شود.

وی با بیان اینکه برنامه دولت در کل کشور، احداث پنج هزار هکتار گلخانه است تصریح کرد: ار این تعداد یکهزار هکتار آن، مربوط به استان خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: به دلیل خام فروشی و دخالت دلالان، کشاورزان استان جزء کم درآمدترین کشاورزان کشور هستند و باید با مدیریت منابع آب، ایجاد اشتغال و تغییر الگوی کشت، وضعیت کشاورزی در استان را بهبود بخشیم.

معتمدیان اظهارکرد: زمان برای ما حائز اهمیت است، زیرا یکی از گلایه‌های سرمایه گذاران، زمان بر شدن اخذ تسهیلات بانکی است که باید برای آن تدبیر شود.

وی ادامه داد: از مدیریت جدید بانک کشاورزی در استان انتظار داریم که سیاست های دولت را پیش ببرند؛ جسارت تصمیم گیری داشته و همراه با تیم اقتصادی استان، دوندگی داشته باشند

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دیدار مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با استاندار خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها