ضعف شدید زیرساخت‌های ورزش قهرمانی حرفه‌ای در خراسان جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به ضعف شدید زیرساخت‌های ورزش قهرمانی حرفه‌ای در خراسان جنوبی، گفت: توسعه زیرساخت‌ها برای هیات‌های ورزشی و سمن‌ها می‌تواند موجبات رشد و توسعه متوازن را فراهم آورد.

به گزارش “پیام خاوران”حسن عزیزی،در مراسم دیدار روسای هیات‌های ورزشی و دبیران سمن‌های جوانان استان با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: شرایط بسیار سختی بر حوزه اعتباری کشور مترتب است.

 

وی با اشاره به کسب عناوین برتر ورزشکاران استانی در کشور با وجود کمبود امکانات، افزود: نخستین سهمیه ۲۰۲۰ توکیو توسط دختر نوجوان بیرجندی کسب شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان، معافیت خراسان جنوبی از اخذ ورودیه به مسابقات کشوری به این استان هدیه داده شد.

 

عزیزی با اشاره به ضعف شدید زیرساخت‌های ورزش قهرمانی حرفه‌ای در خراسان جنوبی، اظهار کرد: با وجود استعدادهای این استان اگر هیات‌های ورزشی همت کنند می‌توانند بسیار افتخارآفرین باشند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با دستور ویژه استاندار به رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعتبارات مصوب از ۶۵ میلیون تومان به یک میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و اکنون ۶۰۵ میلیون تومان از محل اعتبارات اسنانی در اختیار هیات‌های ورزشی قرار گرفته است.

 

تخصیص اعتبار برای خانه جوان و مجمع جوان برای اجرای برنامه‌ها، قراردادن سرفصل اعتباری برای حضور سمن‌ها در برنامه های ملی، ورود تفکرات جدید به بدنه ورزش استان، اجازه دادن به جوانان برای ارائه افکار خود از پیشنهادات نمایندگان سمن‌ها در این جلسه بود.

 

تشکیل کمیته‌های مشاوره جوان در ادارات و ضرورت تعیین بودجه مشخص برای اعزام به مسابقات کشوری و تخصیص بودجه مستقل برای ورزش بانوان و ضرورت توجه ویژه به استان‌های مرزی و کم برخوردار، ضرورت رسیدگی به زیرساخت‌های ورزشی استان، ضرورت راه‌اندازی هتلی برای اسکان ورزشکاران برای میربانی مسابقات ورزشی از دیگر پیشنهادات بود.

بیشتر بخوانید   ۲۵ طرح ورزشی در خراسان جنوبی آماده افتتاح است

 

همچنین نمایندگان سمن‌ها و هیات‌های ورزشی بر استخدام و بکارگیری ورشکاران و قرار گرفتن سهمیه خاص در استخدامی‌ها به عنوان سهمیه مقام‌آوران کشوری تاکید کردند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها