پروازهای فرودگاه بین‌المللی بیرجند افزایش یافت؛ انجام پرواز بیرجند- تهران در تمامی روزهای هفته

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از افزایش پروازهای این فرودگاه خبر داد و گفت: پرواز به پایتخت از فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند در تمامی ۷ روز هفته انجام می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران”، هادی سلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از  هفته آینده هواپیمایی ایرتور روزهای سه‌شنبه در مسیر تهران-بیرجند-تهران به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند پرواز خواهد داشت.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: پس از افزایش پروازها در برنامه زمستانی فرودگاه بیرجند که هفته‌ای ۲۶ پرواز است علی‌رغم مکاتبات فروان با شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و آتا برقراری پرواز در روزهای سه‌شنبه ممکن نشد از این رو مکاتبات با دیگر ایرلاین‌های فعال کشور صورت پذیرفت.

 

وی افزود: پس از دیدار استاندار استان خراسان جنوبی با مدیر عامل هواپیمایی ایران ایرتور قول مساعد برای همکاری و برقراری پرواز از سوی ایرلاین یاد شده داده شد که پس از پیگیری‌ها و ارائه پیشنهادات این اداره کل در نخستین گام از سه‌شنبه هفته آینده یک پرواز توسط هواپیمایی ایران ایرتور در مسیر تهران-بیرجند-تهران برقرار می‌شود و فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه در تمام ایام هفته به پایتخت و بالعکس پرواز دارد.

 

سلامی بیان کرد: پرواز هواپیمایی ایران ایرتور از ۱۲ آذرماه برقرار می‌شود و این پرواز ساعت ۱۰:۴۵ از تهران انجام و ساعت ۱۲:۱۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۱۳ بیرجند را به مقصد تهران ترک می‌کند.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی تصریح کرد: برنامه زمستانی این فرودگاه با این تعداد پرواز پاسخگوی نیاز استان است و بیش از این تقاضا وجود ندارد.

 

وی اظهار داشت: امیدواریم با استقبال مسافران از پرواز سه‌شنبه بتوانیم اعتماد ایرلاین تازه ورود به استان را جلب کرده و زمینه برقراری پرواز به دیگر شهرها را نیز فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید   به یاد دکتر کاظم معتمدنژاد:آیین چراغ، خاموشی نیست

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها