مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی:جبهه مقاومت انتقام خون سردار سلیمانی را می‌گیرد+تصاویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز سردار سلیمانی تنها متعلق به ما نیست بلکه او جهانی است گفت: جبهه مقاومت انتقام خون سردار سلیمانی را می‌گیرد.

به گزارش خبری “پیام خاوران “ مردم ولایت مدار بیرجند از صبح امروز بعد از شنیدن خبرشهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را شنیدند سخت در اندوه غم ماتم فرورفته و بعد از حضور در راهپیمایی باشکوه و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل  امشب هم در مسجد امام حسین(ع) دور هم گردآمدند تا مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و دیگر اقشار مردم در سوگ از دست دادن این شهید بزرگوار عزاداری کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز «أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ » بود که با نگاه خود لرزه بر اندام دشمن می انداخت افزود: با وجود روحیه مبارزه طلبی سردار سلیمانی از او شخصی با عظمت وبا صلابت ساخت .

حجت الاسلام نوفرستی گفت: امروز سردار سلیمانی دیگر متعلق به میهن ما نیست بلکه او چهره ای جهانی است و مرز ندارد و پیروزی‌های مقاومت در جنگ ۳۳ روزه مدیون جاننثاری‌ها و تدابیر و شجاعت سلیمانی است و هنوز اعلام پایان جریان داعش که وعده داد در ذهن دنیا ماندگار است.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: رهبرمعظم انقلاب در بیانیه خود به انتقام سخت اشاره کردند و دشمنانی که امروز مثل یزید در جریان کربلا شادمان اند بدانند جبهه مقاومت انتقام خون به ناحق ریخته این شهید بزرگوار را  خواهد گرفت .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه جمعیت که امشب برای عزاداری سردار سلیمانی دور هم جمع شدند این جمعیت بیانگر عمق پیوند بین شما مردم است گفت: یکی ازویژگی های شاخص سردار حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری است تبعیت محض از ولایت است .

بیشتر بخوانید   جامعه نیازمندسردارسلیمانی‌هادرجبهه حقوقی،فرهنگی،اقتصادی است

وی  افزود: دشمن  همیشه دشمنی دارد اما سردار سلیمانی راهش را  مبارزه با دشمن انتخاب کرد و این شد که  امروز دشمن نقشه ترور بزرگترین سردار اسلام را عملیاتی کرد وامروز سراسر ایران در سوگ او به عزاداری پرداختند .

وی با اشاره به بیانیه امروز رهبری  که به انتقام شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح کردند بیان داشت: به راستی باید انتقام خون به ناحق ریخته شده  این شهید والا مقام  را گرفت .

وی ادامه داد:  امروز در چهل سالگی انقلاب شوک عظیمی به ما وارد شد  زیرا یکی از سردارانی را از دست دادیم  که در هر برهه  از تاریخ انقلاب چه  در زمان جنگ که بهترین نقش را یفا کرد  و چه تا زمانی که او شناخته شد عظمت وی  به عنوان فرمانده سپاه ثارالله به راستی زیبا درخشید.

نوفرستی با بیان اینکه سردار سلیمانی در بسیاری از عملیات ها چه در سیستان بلوچستان و چه در دیگر نقاط  حضور داشت افزود:او در دل مردم بود و همین خصلت او سبب شده است مردم ایران امروز در شوک عمیق فرو رفتند.

وی خطاب به جنایتکاران ادامه داد:ای  آمریکا  ای رژیم صهیونیستی بدانید که جبهه مقاومت از شما انتقام می‌گیرد اما چیزی که بیشتر از همه ما را آزار می‌دهد نبود حاج قاسم در مراسم عزاداری که هرسال در دهه فاطمیه برگزار می‌کرد است او هرسال تلاش کرد  تا جایی که می‌تواند در این مراسم سوگواری شرکت کند اما امسال جایش  خالی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حادثه زلزله بم از همان ابتدا چه در زمان خاکسپاری ابدان مردم و چه در انتقال مجروحان پای ثابت بود وگفت: روحیه مردمی ولایت مداری، روحیه استکبار ستیزی او شاخص است .

بیشتر بخوانید   شرایط و توزیع شهرستانی احداث مسکن شهری اعلام شد

نوفرستی افزود: سردار سلیمانی در برابر کفار ایستاد و نگاهش نهیب در دل دشمن بود با عزت با صلابت در همه جا حاضر بود به راستی پیروزی فرزندان اسلام در جنگ ۳۳ روزه مدیون سرلشکر سلیمانی است.

وی با بیان اینکه باید از شهادت سردار درس بگیریم ومهم ترین درس همان پیروی از ولایت فقیه است بیان داشت: هرگاه که فریاد می‌زد داعش تا سه ماه دیگر باقی نمی‌ماند وبه راستی که درست تعبیر شد.

نوفرستی افزود:این شخصیت بزرگ با روحیه استکبارستیزی که داشت  به او عظمت داد اما چقدر جنایتکاران بیچاره اند عجز مستکبران  همان است که جلوی دوربینها  اعلام می‌کنند  ترور کار ما بوده است این درحالی است که برای این ترور در خاک کشوری دیگر را رقم زدند واین بیانگر اوج ذلت برای آنها است .

وی بیان داشت: این سردار بزرگ رشید  اسلام جبهه  مقاومت  را بین المللی کرد اگر روزی در دوران دفاع مقدس نام او با تدبیر شجاعت  زبانزد بود و مقابله با اشرار ایادی استکبار در کارنامه او دیده میشود او امروز متعلق به ملت ایران تنها نیست زیرا او مرزها را درنوردید وخیلی ها را عزادار کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها