اعزام۴۵دستگاه اتوبوس برای انتقال مردم به مراسم تشییع سردارسلیمانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام ۴۵ دستگاه اتوبوس جاده ای خراسان جنوبی برای انتقال مردم استان به آیین تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” جعفر شهامت اظهار داشت:اعزام مردم شریف استان جهت حضور در مراسم آیین تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ۴۵دستگاه اتوبوس حمل و نقل جاده‌ای به مشهد و کرمان صورت پذیرفته است.

جعفر شهامت ضمن تسلیت شهادت این شهید بزرگوار و یاران همراهش، ادامه داد: با توجه به همجواری استان کرمان با خراسان جنوبی و افزایش ترددها در جاده‌های مواصلاتی استان جهت حضور پرشور در مراسم معاونان و روسای ادارات و راهداری‌های شهرستان های خوسف، دیهوک و طبس تا پایان آیین تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان، از همه امکانات موجود برای خدمات رسانی به مردم بهره می گیرند.

وی عنوان کرد: با بیان اینکه میزان گشت جاده ای نیز در محورهای شهرستان های خوسف، دیهوک و طبس افزایش داشته است. همچنین مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت شبانه روزی آماده پشتیبانی، اعزام و ارائه خدمات با هدف تسهیل در تردد عزاداران مراسم تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان را دارند

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دومین اجلاسیه شهدای سادات خراسان جنوبی برگزار می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها