۴۴ روستای شهرستان سربیشه از نعمت گاز برخوردار شدند/ آغازعملیات اجرایی دوبانده سازی محور سربیشه- درح به گمرک ماهیرود

همزمان باهشتمین روز دهه فجر ودرمراسمی با حضوراستاندارخراسان‌جنوبی بهره برداری از پروژه های گازرسانی در شهرستان سربیشه آغازشدو۱۸۵۸خانوار ساکن در۴۴روستای شهرستان سربیشه ازنعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش ” پیام خاوران “، شرکت گازاستان خراسان جنوبی، اجرای ۳۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث ۳۳ ایستگاه تقلیل فشار، بنای یک ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب ۱۶۷۰ علمک گاز را در این پروژه انجام داده است.

 

برای گازرسانی به این روستاها ۲۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده وبا بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۲۳ واحد صنعتی تولیدی از دیگر پروژه های شرکت گاز در شهرستان سربیشه است که برای اجرای این پروژه ۱۳ میلیارد ریال هزینه کرده است.

 

اجرای ۱۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث ۶ ایستگاه اندازه گیری و نصب ۱۷ انشعاب از جمله مشخصات این پروژه است.

آغازعملیات اجرایی دوبانده سازی محور سربیشه- درح به گمرک ماهیرود

 

همچنین همزمان با هشتمین روز دهه فجر ودر مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی ،عملیات اجرایی دوبانده سازی محور سربیشه- درح- میل ۷۸ آغاز شد. قطعه ۴ این محور به طول ۲۱ کیلومتر با هدف بهسازی مسیر و تردد راحت تر در این گذر ترانزیتی وارد فاز اجرا شد.

 

اداره کل راه شهرسازی خراسان جنوبی برای احداث این محور ۵۴۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند .

 

مسیر سربیشه میل ۷۸ از محورهای ترانزیتی استان است و بهسازی آن از درخواست های رانندگانی است که برای واردات و صادرات کالا به مرز ماهیرود تردد می کنند، عملیات دوبانده سازی این محور از امروز آغاز شد.

افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان سربیشه

 

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان ، فرماندار سربیشه و جمعی از مدیران استان دو زمین
چمن مصنوعی در شهرستان سربیشه افتتاح شد

بیشتر بخوانید   مشارکت اقتصادی در خراسان جنوبی افزایش یافت

 

این دو زمین چمن مصنوعی در شهر درح و روستای لانو افتتاح شده است واداره کل ورزش و جوانان برای احداث این دو زمین چمن مصنوعی ۹۳۳۰ (درح ۴۸۰۰ و لانو ۴۵۳۰) میلیون ریال هزینه کرده است.

 

زیرسازی، پهن کردن چمن و فنس کشی از جمله اقداماتی است که در این دو مجموعه انجام شده و درصورت تأمین اعتبار لازم، نصب برج های نوری زمین ها تا پایان سال محقق خواهد شد.

 

اجرای این دو پروژه با هدف بهره مندی ۶۰۰۰ نفر در شهر درح(۴۵۰۰ نفر) و در روستای لانو(۱۵۰۰ نفر) بوده است.

 

استخر شنای سرپوشیده سربیشه هم که در سال ۹۱ وارد فاز اجرا شده، بعد از سالها انتظار مردم با هزینه کرد بیش از ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تا پایان بهمن ماه به بهره برداری می رسد.

دیدار با مادرشهید محمدچاهی در سربیشه

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی همچنین در سفر به شهرستان سربیشه با مادر بزرگوار شهید سرافراز محمد چاهی درروستای علی هدیه علیا بخش درح این شهرستان دیدارکرد.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها