فرمانده پدافند هوایی قائم آل محمد(عج) شرق کشور منصوب شد

امیر سرتیپ حجت عباسی طی مراسمی به فرماندهی پدافند هوایی قائم آل محمد(عج) شرق کشور منصوب شد.

به گزارش “پیام خاوران“، امیر سرتیپ جلیل شاطری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در بسیاری از نقاط کشور خدمت کردم مانند خراسان جنوبی با مردم ولایی و با تعهد و با فرهنگ ندیدم.

وی گفت: آنچه که ما را به نقطه اوج می‌رساند وحدت است و این مسئله در تمام نیروهای مسلح وجود دارد و این وحدت همراه با اخلاق‌مداری است که منشأ تحول در نیروهای مسلح بوده و است.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی افزود: ارتش معنویت محور برای خدمت‌رسانی به مردم شریف و نجیب تحت امر فرماندهی کل قوا داریم و ما نیز در کارهای خودمان برای اینکه اطاعت پذیری خود را به اثبات برسانیم ابتدا فرمانبر هستیم.

شاطری تصریح کرد: ایران اسلامی مقتدر است، چرا که وحدت داریم و اگر دست‌مان در دست قرآن و ولایت باشد هیچ گاه دست‌ دشمن به ما نخواهد رسید که این دو نکته را باید مدنظر داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: در آیات و روایات متعددی داریم که دو مولفه امنیت و سلامت وجود دارد که اگر آن را از دست بدهیم بسیاری از نقاط زندگی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سید محمدرضا طالبی گفت: امنیت نباشد آسایش و اقتصاد نیست و استان خراسان جنوبی با ارزیابی کشوری از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است که این به علت تلاش‌های شبانه روزی و وحدت و همدلی نیروهای مسلح است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: حدود 10 سال در خدمت امیرسرتیپ ارسلان پرویز بودیم که از روحیات مهربانی برخوردار است.

بیشتر بخوانید   بانک صادرات 1726 فقره تسهیلات حمایتی مسکن پرداخت کرد

گفتنی است در این مراسم از خدمات 9 ساله امیر سرتیپ ارسلان پرویز قدردانی و امیر سرتیپ حجت عباسی به فرماندهی پدافند هوایی قائم آل محمد(عج) شرق کشور منصوب شد.

عملیات وعده صادق، نمونه بارز قوی شدن ایران اسلامی است

جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که راه برون رفت از مشکلات چیزی جز قوی شدن نیست،گفت: نمونه بارز قوی شدن ایران اسلامی عملیات وعده صادق است.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی امروز اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف و بیانیه گام دوم برای قوی شدن تذکرات زیادی دادند و راه‌برون رفت از مشکلات چیزی جز قوی شدن نیست.

وی گفت: قوی شدن در حوزه علمی، فنی و مهندسی و بهداشت درمان و نظامی است و این قوی شدن دستور از سوی ولایت فقیه است و باید فکر کنیم و ملزومات قوی شدن را پیدا کنیم و دستور قوی شدن از سوی ولی فقیه، تکلیف شرعی است.

جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نمود مختصر فرمایشات رهبری و قوی شدن عملیات وعده صادق است و بسیاری از مردم شاد شدند و این اقتدار و جلوه‌ای از اجرای دستور رهبری در اقتدار و قوی شدن است.

الهامی تصریح کرد: باید برای عینیت بخشی به این دستور رهبری ملزومات قوی شدن پیدا کنیم و ما پشتوانه تحقق تمدن اسلامی هستیم و ارتش اگر می‌خواهد آقایی کند طی طریق آن در مسیر فرج امام زمان(عج) است. باید بدانیم که آیا به دانش، فن و مهارت که داریم تسلط داریم و وظیفه خود را به درست عمل کردیم و امروز  انتظار به ظهور یک کُنش و رفتار منفعلانه نیست و این انتظار رفتار فعالانه است.

بیشتر بخوانید   مسئله غدیر ترسیم آینده اسلام تا ابدیت است

جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در بازدیدهای خود از پدافند هوایی شرق کشور اقدامات اثرگذار و ماندگار صورت گرفته را مشاهده کردم و در حوزه توان رزم نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

گفتنی است در این مراسم از خدمات 9 ساله امیر سرتیپ ارسلان پرویز قدردانی و امیر سرتیپ حجت عباسی به فرماندهی پدافند هوایی قائم آل محمد(عج) شرق کشور منصوب شد.

نیروهای مسلح دشمنان را به فرسودگی کشاندند

آیت الله سید علیرضا عبادی نیز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تاثیرگذار است.

وی گفت: در آخرالزمان بدترین که عین حال بهترین زمان باشد امروز دو قطب حق و باطل در صحنه جهانی بسیار پررنگ شده همواره بوده اما در آخرالزمان پررنگ شده است؛ در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل این پایگاه دین خدا تحکیم نمی کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می بلعیدند.

عبادی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی ها برای دموکرات های دیوانه است و آنچه که نقش موثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

بیشتر بخوانید   اهدای شیرینی میلادحضرت ابالفضل (ع) در بین سربازان جبهه سلامت ازسوی هیات ابوالفضلی بیرجند

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست قامتان از دین و میهن دفاع کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم اما نزدیک می شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها