طرح اقدام ملی مسکن بهترین نسخه برای مهار بازار مسکن است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: طرح اقدام ملی مسکن بهترین نسخه برای مهار بازار مسکن است چراکه متقاضیان واقعی دراین طرح ثبت نام می کنند.

به گزارش” پیام خاوران ” ، وحید داعی در دیدار شهردار و اعضاء شورای شهر فردوس با بیان اینکه  در طرح اقدام ملی مسکن ،زمین برای ثبت نام کنندگان در این شهرستان را تامین می کنیم  اظهار داشت:شهرداری باتسریع در صدور پروانه های ساختمانی بستر لازم را برای اجرای عملیات اجرایی واحدها  در کمترین زمان ممکن فراهم کند.

‍ وی با بیان اینکه بررسی مشکلات و درخواستهای شهرستانها به صورت میدانی در دستور کار است گفت:تمام اراضی به بنیادمسکن انقلاب اسلامی که به عنوان کارگزار ما در طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر صد هزارنفر جمعیت است واگذار گردیده و امیدواریم به زودی  عملیات اجرایی آن آغاز شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی باتاکید بر گستردگی حوزه راه و شهرسازی اظهارداشت: رویکرد اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی به سمت شهرستانها برنامه ریزی شده و مشکلات و درخواستهای مردمی و شهرستانها به صورت میدانی و سفر به شهرستانها بررسی و در دستور کار قرار دارد.

داعی بااشاره به موضوع کمبود زمین در فردوس خاطر نشان کرد: در ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن با توجه به اینکه هیچ محدودیتی در ظرفیت نبود ۶۵۵ نفر در این شهرستان ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه طرح اقدام ملی مسکن بهترین نسخه برای مهار بازار مسکن است چراکه متقاضیان واقعی دراین طرح ثبت نام می کنند ادامه داد:تامین زمین برای ثبت نام کنندگان این شهرستان تامین می شود.

در این دیدار در خصوص دیگر موضوعات مرتبط با شهرستان از جمله : ورودی بیمارستان فردوس ، ساماندهی ورودی شهرها ، باند دوم بجستان فردوس دیهوک ، سه راهی شهید زارع ، راه آهن ، زیرگذر افقو و بقچی در لاین جدیدالاحداث ، فرودگاه فردوس و پروژه های حوزه بازآفرینی شهری و بافت فرسوده فردوس بحت وتبادل نظر شد ومقرر گردید پس از بررسی تصمیمات لازم دراین خصوص اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید   احداث ۳۵ کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها