شالوده آینده جمهوری اسلامی در بیانیه «گام دوم انقلاب» نهفته است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه شالوده امروز و آینده جمهوری اسلامی در این بیانیه نهفته است، گفت: هنوز در زمینه پیاده‌سازی این بیانیه گامی برداشته نشده است.

به گزارش “پیام خاوران” سردار علی قاسمی صبح امروز در همایش فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار داشت: گام دوم انقلاب در تداوم گام اول و در تداوم سند چشم‌انداز ۲۰ سال اول جمهوری اسلامی برای چهل سال دوم تدوین شده است.

 

وی با بیان اینکه در این بیانیه هفت اصل مهم آمده که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب لازم است نهادهای فرهنگی، پژوهشگران و مراکز فرهنگی و علمی بیشتر کار کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیانیه گام دوم انقلاب را عهد مشترک امام (ره) و ملت دانست و تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب منشور و راهبرد بوده و رهبری نیز نقش راهبری جهان اسلام را بر عهده دارند.

 

قاسمی با تأکید بر اینکه شالوده امروز و آینده جمهوری اسلامی در این بیانیه نهفته است، عنوان کرد: معرفت و آگاهی از وظایف مردم در برابر بیانیه گام دوم انقلاب است و همه بسیحیان می‌توانند این بیانیه را حفظ کرده تا بتوانند آن را ترویج کنند.

 

وی پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب را از مهم‌ترین‌ رس%A

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استقرار ستادهای تبلیغاتی در پنح نقطه شهر بیرجند ممنوع شد

ارسال نظر

پربازدید ترین خبرها