حضور فعال شرکت فروزان بیرجند در نمایشگاه “کار؛ پیش به سوی آینده”

مراسم افتتاح نمایشگاه “کار؛ پیش به سوی آینده” با حضور ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی،رئیس ومسئولان دانشگاه بیرجندومدیران و فعالان بخش صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی درسالن امید این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش « پیام خاوران » معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با حضور در غرفه شرکت فروزان بیرجند ،ضمن عرض خداقوت به تلاشگران عرصه تولید، با ارائه گزارشی از سوی مدیران شرکت ، در جریان آخرین اقدامات وفعالیت های انجام شده قرار گرفت.

شرکت  فروزان بیرجند نیز با حضور فعال در این نمایشگاه آخرین دستاوردها ، تولیدات ، توانمندی ها و نقش خود در اشتغال استان را به نمایش گذاشت.

مدیرعامل شرکت فروزان بیرجند گفت:زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ فروزان، با بهره مندی از فارم های گوشتی به ظرفیت بیش از یک میلیون قطعه در هر دوره ، تامین جوجه با برندهای مرغوب ایران، گروه های دانش بنیان تغذیه، کلنیسین ، واکسیناتور با تامین خوراک آماده طیور  با بهترین ضرایب تولید و بهبود کیفیت مراحل آماده سازی صنایع گوشتی طیور همگام با فناوری روز دنیا با شعار امنیت غذایی، حلیت پایدار، با استفاده از ناوگان حمل و نقل مدرن و تخصصی ،شرکت حمل و نقل بین المللی و دارا بودن مجتمع کشتارگاهی با خطوط اتوماتیک، دارای گریدA در طرح طبقه‌بندی کیفی سازمان دامپزشکی کشور و کد IR صادرات، در حین نظارت دقیق و مستمر ناظرین بهداشتی همسان با استانداردهای جهانی صنعت غذایی مطابق با ذائقه مشتری خوش سلیقه خود با رعایت کامل ضوابط بهداشتی با کیفیتی عالی با برند کاکل زری و فروزان خود را موظف و پیشگام در ارائه محصولات سالم برای تامین سلامت و بهداشت جامعه می‌داند که در این حوزه دارای ۸ شرکت فعال تابعه است .

رضا فروزانفر اظهارکرد: تلاش مدیران و متخصصان و پرسنل کارآزموده آن همگام با فناوری روز دنیا در یک زنجیره تولید کیفیت ،سلامت و اطمینان را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید   ۶۳ طرح اشتغال برای زنان سرپرست خانوار خراسان جنوبی اجرا می شود

رئیس دانشگاه بیرجند در مراسم افتتاح این نمایشگاه، با بیان این مطلب که در دولت سیزدهم و وزارت علوم نگاه ویژه‌ای به بخش اشتغال زایی شده، از اجرای طرح بورسیه صنعتی گفت و تصریح کرد: در طرح بورسیه صنعتی دانشجویان ساعاتی را در هفته به اشتغال در واحدهای صنعتی و کسب مهارت می پردازند تا پس از فارغ التحصیلی در واحد صنعتی مشغول به کار شوند.

دکترلامعی تأکید کرد: براساس تفاهم نامه فی مابین بنیاد ملی نخبگان و دیگر دستگاه ها مقرر شده در بورسیه صنعتی به دانشجویان مقرری ماهانه پرداخت می شود.

نمایشگاه “کار؛ پیش به سوی آینده” به همت معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه و با هدف ارتباط هر چه بیشتر بین دانشجویان، کار آفرینان و صنایع  استان افتتاح شد.

کارآفرینان و صنعتگران استان، تولیدات خود را در ۲۴ غرفه این نمایشگاه عرضه کرده اند.

تعداد ۲۲ غرفه این نمایشگاه مربوط به تولیدات داخل استان و دو غرفه نیز مربوط به خارج استان است.

نمایشگاه “کار؛ پیش به سوی آینده” روزهای سه‌ شنبه و چهارشنبه ۹ و ۱۰ آبان ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و عصر در محل سالن امید دانشگاه بیرجند پذیرای دانشجویان، صاحبان صنایع و علاقمندان می باشد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها