جشن محرومیت‌زدایی را برگزار می‌کنیم

استاندار خراسان جنوبی گفت: ما و تیم مدیریتی استان در این دوره هم قسم شده‌ایم تا اتفاقات بزرگی در استان رقم بخورد و به فضل الهی، جشن محرومیت‌زدایی را برگزار کنیم.

 

به گزارش “پیام خاوران “ محمدصادق معتمدیان در نشست بررسی مصوبات سفر استاندار به شهرستان‌های استان با حضور فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس افزود: روحیه امید نیز باید در مردم تقویت شود و بدانند که مدیران استان در حال تلاش مضاعف در جهت توسعه و رفع مشکلات استان هستند.

 

وی اظهار داشت: طرح‌هایی که در سفر به شهرها و روستاهای استان مصوب شده است، حاصل چندین مرحله کار کارشناسی بوده و بشخصه هیچ کار غیرکارشناسی را تایید نمی‌کنم بنابراین از یک موردِ این مصوبات هم به سادگی عبور نخواهیم کرد چرا که تعهد داده‌ایم و باید پاسخگوی مردم باشیم.

 

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی گفت: کارهای بزرگ و بی‌سابقه‌ای در استان در حال انجام است که مصوبات سفر، بخش کوچکی از آن است.

 

وی بر تسریع در اجرایی شدن مصوبات تاکید کرد و گفت: هیچ گونه تاخیر و تعللی در اجرای مصوبات پذیرفته نیست.

 

معتمدیان با اشاره به ابلاغ اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی جاده نهبندان به سربیشه و ۱۵ میلیارد تومانی جاده سربیشه به دُرُح تصریح کرد: در شرایط سخت کنونی کشور که اغلب پروژه‌ها در سایر استان‌ها ۴۰ درصد تخصیص اعتبار داشته‌اند، در خراسان جنوبی برخی پروژه‌ها ۹۰۰ درصد افزایش تخصیص داشته است.

 

وی افزود: نباید فرصت طلایی توجه دولت به استان خراسان جنوبی را از دست داد و همه باید تلاش کنیم تا پسوند و وصله ناجور «محرومیت» را از خراسان جنوبی برداشته و آن را جشن بگیریم.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سرمایه ارزشمند نیروی انسانی در استان گفت: یکی از بخش‌هایی که بنده را نسبت به توسعه استان امیدوار می‌کند، نیروی انسانی توانمند و دلسوز استان خراسان جنوبی است؛ افرادی که بدون چشمداشت، حق ماموریت، حق اضافه کاری و… چند برابر کار می‌کنند و شایسته تقدیرند.

بیشتر بخوانید   دانشجويان با تقويت بصيرت برای پيشرفت کشور و خراسان جنوبي گام بردارند

 

وی بیان کرد: لازم می‌دانم از تلاش‌های همه مدیران، فرمانداران، بخشداران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی که قطار توسعه استان را به حرکت درآورده‌اند، صمیمانه قدردانی کنم.

 

معتمدیان همچنین با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات دولت در استان اظهار داشت: اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم، همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بوده است و در شرایط فعلی کشور که با رایزنی‌های گسترده، بیشترین جذب اعتبار را در استان داشته‌ایم، عدم اطلاع رسانی خدمات دولت قابل قبول نیست و همه دستگاه‌های اجرایی استان باید در این بخش فعال باشند.

 

در این نشست که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران استانی برگزار شد، فرمانداران نهبندان، طبس، سربیشه، قاینات، بشرویه، خوسف، درمیان، زیرکوه، سرایان و فردوس به صورت ویدئو کنفرانس مشارکت داشتند و روند پیشرفت پروژه‌هامورد بررسی قرار گرفت.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها