حضور مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی اراده پولادین ملّت را برای مستکبران و معاندین نمایان کرد

استاندار خراسان جنوبی در پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور تشکر و قدردانی کر و گفت: حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی اراده پولادین ملّت را برای مستکبران و معاندین نمایان کرد.

به گزارش پیام خاوران، محمدصادق معتمدیان در پیامی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی حمایت از رهبری و اقتدار و امنیت کشور اظهار داشت: سلام و درود خداوند بر شما مردم بیدار و همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی که همچون گذشته با حضور پر شور و آگاهانه خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این ملت افزودید.

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: حضور، ایستادگی و مقاومت شما مردم، پیامی روشن به استکبار جهانی و حامیان ناامنی در ایران اسلامی داشت و آن اینکه باوجود تحمل برخی مشکلات اقتصادی، با تمام توان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون هزاران شهید سرافراز است دفاع خواهیم کرد.

 

وی افزود: این حضور وصف ناپذیر شما مردم شهید پرور، متدین، ولایتمدار و وفادار به اسلام و انقلاب بار دیگر دشمنان را مایوس کرد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشاند.

 

معتمدیان بیان کرد: این حضور دشمن شکن که تجلّی وحدت و همدلی شما مردم غیور است استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم و اراده پولادین ملّت را برای مستکبران و معاندین نمایان کرد.

 

نماینده دولت در استان خراسان جنوبی عنوان کرد: مردم خراسان جنوبی امروز با بصریت زایدالوصف خود برای دفاع از آرمان‌های انقلاب به صحنه آمدند و با حمایت از سیاست‌های نظام و دولت خط خود را از آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند.

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: خاضعانه از حضور پر شور و شعور مردم شریف استان که با نمایش عزت و اقتدار خویش چشم آشوب طلبان را کور کرده و بیعت دوباره خود را با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساندند سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید   "اسلام" ، "رهبری" و "مردم" ارکان سه گانه ماندگاری انقلاب اسلامی

 

معتمدیان افزود: اینک که مردم ولایتمدار استان همچون گذشته دلبستگی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان داده‌اند، بر مسئولین دستگاه‌های اجرائی لازم است که تلاش‌های خود را در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم، دوچندان کنند.

 

وی اظهار داشت: موفقیت و تداوم بیش از پیش عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی و به خصوص شما مردم ولایت محور را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم، امام زمان( اروحنا له الفداء) از درگاه خدای منان مسئلت می‌کنم.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها