۹۵۰ میلیون تومان به حساب هیات‌های ورزشی خراسان جنوبی واریز شد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار به حساب ۴۸ هیات ورزشی استان واریز شده است.

 

به گزارش” پیام خاوران”حسن عزیزی عصر یکشنبه در نشست معاون توسعه ورزش زنان وزیر ورزش و جوانان با روسای هیات‌های ورزشی استان خراسان جنوبی و مسوولان ورزش بانوان شهرستان‌ها افزود: امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از سوی وزارتخانه اختصاص یافته‌ است که ۹۵۰ میلیون تومان به حساب هیات‌های ورزشی واریز شده و مابقی این اعتبار براساس عملکرد ساختاری هیات به حساب آنها واریز خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: استانداری خراسان جنوبی هم در سال جاری قول اختصاص یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به این اداره کل را داده‌ است که تاکنون ۲۲۰ میلیون تومان پرداخت شده و پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان دیگر ابلاغ شده و به زودی پرداخت می‌شود.

 

وی گفت: باید به ورزش بانوان خراسان جنوبی از سوی وزارتخانه توجه ویژه‌ای شود تا شرمنده ورزشکاران این استان نباشیم.

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: از جمعیت ۸۰۰ هزار نفری استان ۴۹ درصد آن را بانوان تشکیل می‌دهند.

 

نفیسه نخعی افزود: از مجموع ۲۳ هزار و ۴۸۹ ورزشکار سازمان‌یافته استان ۱۶ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند که کاهش این آمار به مشکل عدم مشارکت بانوان و کمبود زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی بر می‌گردد.

 

وی بیان کرد: ۴۸ هیات ورزشی در خراسان جنوبی داریم که مسوول ۲ هیات بانوان هستند و روسای ادارات ۲ شهرستان هم خانم هستند.

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: احداث مجتمع ورزشی خاص بانوان همچون دهکده المپیک زاهدان در خراسان جنوبی هم ضروری است.

بیشتر بخوانید   افزایش آمار اهداکنندگان خون در روزهای تاسوعا و عاشورا

 

وی ادامه داد: زیرساخت‌های تخصصی ورزش بانوان استان مشکلات زیادی دارد و نیازمند توجه و حمایت ویژه وزارت ورزش و جوانان است.

 

نخعی گفت: روستاهای پرجمعیت حاشیه شهر بیرجند از کمبود امکانات ورزشی رنج می‌برند که باید زیرساخت‌های مختلف ورزشی در این مناطق افزایش یابد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها