امروز بصیرت افزایی بزرگترین جهاد است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بصیرت و بصیرت افزایی در این مقطع زمانی بزرگ ترین جهاد است.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر پنجشنبه در دیدار با دبیر و اعضای اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند، اظهار کرد: شناسایی لانه های دگراندیش که بارها مقام معظم رهبری هشدار نفوذ تصمیم سازان را داده اند، بسیار مهم است.

 

وی با بیان اینکه همه چیز در دنیا چه مادی و چه معنوی آسیب دارد، افزود: حکمت دنیا این است که تکامل لازمه چنین عالمی است لذا رنج و آسیب لازمه تکامل است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پرده ظاهری دنیا را کنار بزنیم بسیار زیبا است اما در ظاهر سختی های زیادی دارد، گفت: اگر شرایط دنیا یکنواخت و بدون هیچ سختی باشد تکامل و آزمایش بی معنا می شود.

 

وی با بیان اینکه آزارهایی که در راه مقدس الهی پیش می آید بالاترین نعمت است، عنوان کرد: حق با آزار و اذیت عوض نمی شود لذا ثبات در راه حق باید بزرگ ترین ذخیره برای آخرت باشد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تحمل و صبر در این عالم لازمه حفظ ایمان است، بیان کرد: مردم امروز وضعیت موجود را نمی پسندند و آرزو دارند به آرمان های انقلاب دست پیدا کنند.

 

وی با بیان اینکه بصیرت و بصیرت افزایی در این مقطع زمانی بزرگ ترین جهاد است، اظهار داشت: مردم با همه ایمانی که دارند اما در زاویه هایی کم توجهی می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انقلاب با قدرت فوق العاده ای که داشت دشمن را بیرون و تمام اختیارات را به دست مردم داد، افزود: مجلس اگر طبق قانون اساسی و انتخاب درست مردم باشد حرکت دولت باید بر روی ریل مجلس حرکت کند.

بیشتر بخوانید   دشمن با تحریم صنعت حمل و نقل به دنبال فلج کردن کشور است

 

وی با بیان اینکه تا کنون مجلس ما مجلس نبوده است، گفت: مجلسی در راس امور است که می تواند با شجاعت حق مردم را حفظ کند.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ جهادی بالاتر از امور فرهنگی نیست، عنوان کرد: اگر مردم برای مجلس انسان های بی اراده و سست انتخاب کنند که به درد دیگران می خورند هیچ کاری برای ملت نمی توانند انجام دهند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها