سفرمحمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی به استان سیستان و بلوچستان

در سفر سه روزه استاندار خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان، تفاهم نامه همکاری بین دو استان به امضاء می رسد

به گزارش “پیام خاوران “، محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی در بدو ورود به زابل مورد استقبال موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

همکاری مشترک در توسعه و تکمیل زیرساخت های ارتباطی و حمل و نقل در زمینه های جاده ای، ریلی و هوایی با اولویت پروژه های مشترک دو استان همچنین استفاده از ظرفیت و توانمندی فنی و مهندسی دو استان در پروژه های عمرانی، دولتی و خصوصی و قرار گرفتن کالاها و محصولات ساختمانی و عمرانی دو استان در فهرست بهای در اختیار پیمانکاران دو استان، از مفاد این تفاهم نامه است.

دو استان در جریان این تفاهم نامه، ضمن اعلام آمادگی و همکاری درخصوص برقراری پروازهای بین دو استان و تعریف مسیرهای پروازی مشترک از جمله؛ مشهد- بیرجند- زاهدان/ چابهار،  تهران- بیرجند- زاهدان/ چابهار و نیز همکاری لازم در زمینه تأمین انواع دام سبک و سنگین به منظور تأمین مواد پروتئینی مورد نیاز دو طرف به جمع بندی می رسند.

کلیات مفاد این تفاهمنامه بعد از اتفاق نظر طرفین و امضای نهایی به اطلاع عموم خواهد رسید.چندی پیش استاندار خراسان جنوبی در راستای توسعه استان، تفاهم نامه ای با استاندار یزد به امضاء رسانده است.

بازدید از مرکز تحقیقات دانشگاه زابل، سایت پژوهشی دانشگاه سیستان ، مرکز تحقیقات دام اصیل سیستان و مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان زهک نیز از دیگر برنامه های استاندار خراسان جنوبی در سفر به سیستان و بلوچستان بود.

از مهمترین برنامه های سفر سه روزه استاندار خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان، حضور در مراسم آغاز طرح انتقال آب دریای عمان به سه استان شرقی کشور (سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی) و امضای تفاهم نامه همکاری بین دو استان خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید   اجرای برش شبکه فشارمتوسط به روش خط گرم فرمان از نزدیک در بشرویه

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها