مشکل ارتباطی معادن شهرستان طبس مرتفع می شود

یکی از نیازهای استفاده از فناوری‌های نوین، برخورداری از سیستم‌های ارتباطی از جمله تلفن، اینترنت، تلفن همراه و اینترنت تلفن همراه و . . . است که توسعه زیرساخت‌های ارتباطی به‌عنوان یکی از مهمترین نیازهای هر جامعه محسوب می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران”،هر صبحی که بیدار می‌شویم، تکنولوژی جدیدی وارد بازار شده و تلاش‌های ویژه‌ای برای ایجاد فناوری‌های نوین در راه است که اغلب این فناوری‌ها با استفاده از سیستم‌های ارتباطی کار می‌کنند.

 

در سال‌های اخیر گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط مختلف کشور برداشته شده و طرح‌های مختلفی اجرا شده است که در شهرستان طبس نیز کارهای خوبی صورت گرفته است.

 

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی به همراه مدیر شبکه و رئیس اداره مخابرات شهرستان طبس با معاون استاندار و فرماندار ویژه آن شهرستان دیدار واز مصمم بودن برای توسعه زیر ساخت های مخابراتی این شهرستان سخن گفتند.

آذری نصرآباد گزارشی از خدمات مخابراتی، وضعیت پوشش شبکه همراه، اینترنت و تلفن ثابت در این شهرستان ارائه کرد

وی بااشاره به پیشرفت پروژه های ارتباطی اظهارداشت: امید است با تعامل و همکاری های لازم گام های مثبتی در ارائه خدمات به هم استانی های عزیز برداریم، تا شاهد محقق شدن اهداف تعیین شده مخابرات منطقه در راستای رفاه و خواسته های آنان باشیم.

فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس ضمن خوش آمدگویی از زحمات مجموعه مخابرات قدردانی کرد

در این جلسه مسائل حوزه ارتباطی این شهرستان و بخش های تابعه مورد بحث و بررسی قرار داد ومقرر شد مشکل ارتباطی معادن این شهرستان با پیگیری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با همکاری راه آهن و سایر دستگاهای اجرایی مرتفع گردد.

 

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی در دیدار با کارکنان اداره مخابرات شهرستان طبس کارآمدی نیروی انسانی را از اولویت های مخابرات دانست

بیشتر بخوانید   روزهای پاییزی سالمندان؛ پدران و مادرانی که بزرگ‌ترین آرزویشان دیدن فرزندانشان است

 

آذری نصرآباد گفت: مهمترین رکن هر سازمان سرمایه انسانی آن است و کارآمدی نیروی انسانی از اولویت های مخابرات منطقه است.
وی با حضور در شهرستان طبس از نزدیک با همکاران بازنشسته و کارکنان پرتلاش مخابرات دیدار و در جریان نظرات و خواسته های آنان قرار گرفت.
سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی عملکرد کارکنان و همچنین تدوین برنامه ای مثمرثمر در جهت رضایت بیشترهمکاران یکی از اصلی ترین برنامه های مخابرات منطقه خراسان جنوبی است.

وی هدف خودازاین دیداررا بررسی مشکلات وآگاهی ازنظرات کارکنان زحمتکش و پاسخگویی مستقیم به آنان دانست وافزود:حضور منظم در شهرستانهای مختلف استان ارتباط مستقیم با کارکنان از برنامه های اصلی سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی است.

آذری نصر آباد در ادامه سفر خود به شهرستان طبس از مرکز مخابراتی روستای دشتغران نیز بازدید و در جریان مسائل ارتباطی آنجا قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها