غافلگیری بشر درحوزه فرهنگ/تفکر لیبرال دموکراسی غرب بدترین آفت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه بشری در بخش فرهنگ غافل گیر شده است، گفت: تفکر مریض ضد انسانی لیبرال دموکراسی بدترین آفت بشر است.

به گزارش “پیام خاوران”، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل بنیاد ملی خانواده کشور اظهار داشت: بنابر پیش گویی روایات و شواهد تاریخی در حال حاضر در مقطع زمانی ویژه قرار داریم.

 

وی با بیان که شرایطی که این زمان را تغییر داده دلیل های گوناگونی دارد، بیان کرد: یکی از این عوامل کارخانه ها و صنعتی شدن بود که بجای کار انسان را بیکار کرد و شهرنشینی و کارهای کاذب بر فرهنگ مردم اثر سوء گذاشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه موجی از تخریب فرهنگی از همین ابزار استفاده کرد و جامعه بشری غافل گیر شد، افزود: در این بین مسائل نرم افزاری، فضای مجازی و غیر مجازی و آمیخته شدن فرهنگ های مختلف جهانی مزید بر علت شد.

 

عبادی با بیان اینکه در گذشته های دور که مردم خود حافظ فرهنگ خود بودند شرایط طبیعی بود اما در شرایط حاضر بشر غافل گیر شده است، عنوان داشت: مزید بر همه اینها کارگردانی استکبار بین المللی بود که بدترین آفت برای نوع بشر است.

 

وی اضافه کرد: در هر چیزی آفت وجود دارد اما اگر همه آفات مادی و معنوی را با هم جمع کنیم بازهم به اندازه تفکر مریض ضد انسانی لیبرال دموکراسی تخریب ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این تفکر به دنبال سلطه بر جهان است و می خواهد آن را پایان تاریخ اعلام کند، عنوان داشت: بهترین ابزار کارشان برای وصول به این هدف این است که انسان ها تنها بمانند.

بیشتر بخوانید   ارسال ۱۸۰ واحد خونی از خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان

 

عبادی با اشاره به اینکه برای تحقق این امر همه آنچه مورد جمع و تجمع انسان ها است را ویران می کند، افزود: سیستم حکومت ها و قومیت ها را بر اساس نژاد پرستی خاص از بین می برند.

 

وی با بیان اینکه همچنین در میان جامعه بشری به عناوین مختلف دام پهن می کند و تحت یک اسم میان دین و مذهب، زن و مرد، تجمع های بشری و خانواده فاصله ایجاد و ویران می کند، عنوان داشت: در این مسیر با انواع مکر و حقه کار می کند و اینجاست در یک زمات کم تغییرات زیاد ایجاد می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه هرچند در این مسیر غافلگیر شده ایم و آسیب دیده ایم اما خودمان را نباید ببازیم، بیان کرد: در این مسیر با روشنگری و باب کردن مسائل ایمانی و انسانی می توانیم بر این بلای تفکر لیبرال دموکراسی غالب شویم.

 

عبادی تأکید کرد: اگر بصیرت افزایی و رشد علمی، اخلاقی، دین شناسی، انسان شناسی به صورت ریشه ای باشد می توانیم آنها را عقب بزنیم.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در هجمه های اولی جلو آمده و اثر سوء آ را می بینیم، گفت: اما اگر دولت وظیفه خود را انجام دهد و مردم هم وارد میدان شوند به طور حتم پیروز می شویم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: تجربه نشان داده هرجا به فرهنگ غرب مبتلا شده ایم درصد بیماری بالاتر بوده و هر جا به ارزش های اسلامی، انسانی و اخلاقی پایبند بوده ایم درصد بیماری کمتر است.

بیشتر بخوانید   لزوم اصلاح ساختار قوانین و مقررات مالیات

 

عبادی با تأکید بر اینکه هر چند آسیب دیده ایم اما مکتب اسلام آنقدر غنی است و مردم آنقدر آگاه هستند که با بصیرت زایی پیروز شویم، عنوان داشت: اگر درست فعال شویم و دولت وظیفه خود را درست انجام دهد نه تنها می توانیم داخل را درست کنیم بلکه فرهنگ خود را برای شکست های فرهنگی غرب به دنیا صادر کنیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها