هفت نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در خراسان‌جنوبی انصراف دادند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: هفت نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه خراسان‌جنوبی انصراف دادند.

به گزارش“پیام خاوران “، ناصر خوش‌خبر صبح چهارشنبه در دومین نشست تخصصی با اصحاب رسانه خراسان‌جنوبی اظهارکرد: هفت نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه خراسان‌جنوبی انصراف دادند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: دیروز ۲۶ آذر زمان بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی به اتمام رسیده و اسامی به هیئت‌های نظارت اعلام شده است.

 

خوش‌خبر ادامه‌داد: داوطلبان رد صلاحیت شده تا چهار روز فرصت دارند که به هیأت نظارت شکایت کنند و در نهایت در تاریخ ۲۲ بهمن ماه اسامی نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه اعلام می‌شود.

 

وی بیان‌کرد: تحلیل‌کردن، قلم‌زدن و انتقاد کردن خبرنگاران در شرایط فعلی باید با توجه به شرایط کشور صورت گیرد و در نهایت نگاهمان به تقویت ارکان مختلف نظام باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه باید اقدامات لازم برای مشارکت حدأکثری مردم صورت گیرد، ادامه‌داد: رسانه‌ها، دانشجویان، نخبگان و احزاب سیاسی نقش مهمی در ایجاد انگیزه در بین مردم در راستای شرکت در انتخابات دارند.

 

خوش خبر افزود: اگر مردم به ظرفیت‌های وجود یک مجلس مقتدر در رفع مشکلاتشان پی ببرند، بی شک در انتخابات حضور حدأکثری خواهند داشت.

 

وی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به پاسخگویی به رسانه‌ها هستند، یادآور شد: اقناع افکار عمومی و پاسخگویی به سؤالات مردم نیز در ایجاد زمینه رضایت‌مندی مردم و حضورشان در عرصه‌های مختلف سیاسی از جمله انتخابات تأثیر دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای اساسی احتکار شده در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها