سفیدکاری ۳۲۰مسجد توسط جهادگران/کسب عنوان برتر درجشنواره مالک اشتر

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی گچکاران شهید برونسی از سال ۱۳۹۰ آغاز به فعالیت کرده و تاکنون گچ کاری ۳۲۰ مسجد را انجام داده اند.

به گزارش “پیام خاوران”، مهدی هنری پیش از ظهر شنبه در دیدار با اعضای گروه جهادی شهید برونسی بیان کرد: گروه جهادی شهید برونسی خراسان جنوبی در چهارمین جشنواره سراسری مالک اشتر، عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین را کسب کرده است.

 

وی با اشاره به عمده فعالیت‌های این گروه بیان کرد: گروه گچکاران شهید برونسی از سال ۱۳۹۰ آغاز به فعالیت کرده و تاکنون گچ کاری ۳۲۰ مسجد را انجام داده است.

 

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: گچکاری این مساجد به متراژ ۱۶ هزار متر مربع و ارزش یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال انجام شده است.

 

هنری با بیان اینکه گروه جهادی شهید برونسی با پنج نفر فعالیت خویش را آغاز کرده است، اظهار کرد: با توجه به روحیه جهادی و انسان دوستی جوانان هلال احمر، تعداد افراد این گروه امروز به ۴۵ نفر رسیده است.

 

وی با بیان اینکه اعضای این گروه هر هفته پنجشنبه‌ها جهت گچ کاری یک مسجد به مناطق محروم اعزام می‌شوند، گفت: انجام برنامه‌های فرهنگی و قرآنی از دیگر فعالیت‌های این گروه در راستای فعالیت‌های عمرانی است.

 

هنری بیان کرد: بسیج سازندگی همواره تلاش می‌کند که با استفاده از ظرفیت این گروه‌ها و با کمک خیرین در کنار کار گروه‌های جهادی، در کمک به پروژه‌های عام المنفعه استان گام بردارد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نسخه وزیر جهاد کشاورزی برای رونق اقتصادی در ‌خراسان جنوبی" توسعه کشت گلخانه‌ای" و "افزایش شترداری"

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها