فرش مود و قهستان خراسان جنوبی برند جهانی دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۲۱ مورد فرش در سراسر ایران برند کسب کرده که ۲ مورد برند فرش مود و قهستان از خراسان جنوبی، جهانی است.

به گزارش“پیام خاوران”، مشیرالحق عابدی شامگاه یکشنبه در نشست بررسی روند ثبت برند جهانی فرش امداد که با حضور مشاور دفتر منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی (WIPO) و نماینده موسسه توسعه و نوآوری کره جنوبی (KIPO) در بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: اقدام کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ثبت جهانی برند فرش امداد و آنچه که در خراسان جنوبی با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها شروع شده، بسیار پسندیده است.

 

وی با اشاره به اینکه برندسازی سه محصول فرش، زعفران و پسته در دستور کار کمیته امداد است گفت: این سه محصول در استان خراسان جنوبی با کیفیت بالا تولید می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به سفر ۲ روزه هیات بررسی ثبت مالکیت معنوی برند فرش امداد به خراسان جنوبی تصریح کرد: مشاهده پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در زمینه فرش به طور قطع نام خراسان جنوبی را با ۲ برند جهانی فرش در مود و قهستان ماندگار می‌کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: همانطور که شرکت صنعت آفرین امداد در سطح کلان کشور اقدام شایسته‌ای برای فروش محصولات فرش استان انجام داد، خرسند هستیم که فرش خراسان جنوبی با ۲ برند جهانی مدنظر قرار گرفته است.

 

عابدی با بیان اینکه امید است انتقال تجربیات به تقویت محیط‌های کسب و کار در کشور به خصوص خراسان جنوبی کمک کنداظهار داشت: حسب دستور استاندار خراسان جنوبی سند جامع محصولات استراتژیک استان تدوین شده که برای برندسازی و کسب جایگاه مناسب در تجارت جهانی مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید   مشکل آب مجتمع گلخانه‌ای خوسف رفع می‌شود

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: برندسازی یکی از روش‌های فروش محصولات باکیفیت است و موضوع برندسازی برای کمک به فروش محصولات استان مدنظر استانداری است.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها