مردم صاحب انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: مردم صاحب انقلاب اسلامی هستند و اگر آنان را قوی نگه داشته و به لحاظ فکری و روانی درست تغذیه کنیم، خودشان بزرگترین مدافع انقلاب در برابر دشمن هستند.

به گزارش “پیام خاوران “حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار دست اندرکاران ستاد بزرگداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: اگر مردم در جایی به شبهه می‌افتند به دلیل عملکرد برخی خواص است و گرنه اگر مسوولان طبق قانون حرفی را زده و از مقام معظم رهبری پیروی کنند هیچ وقت دشمن جرات بد نگاه کردن به کشور را پیدا نمی‌کند.

 

وی اظهار داشت: فتنه ۸۸ توسط برخی خواص حاصل شد و هشت ماه طول کشید اما تعدادی از مردم که در فتنه خواص افتاده بودند بعد از گذشت هشت ماه از فتنه‌گران جدا شدند و حماسه ۹ دی رقم خورد.

 

امام جمعه بیرجند افزود: فتنه‌ای هم که اخیرا در سال جاری رخ داد فتنه خطرناکی بود اما مردم در مدت ۲ روز فتنه را تشخیص دادند و کار دشمن به رسوایی کشیده شد.

 

وی گفت: اگر تبلیغ و خدمات رسانی‌ها درست و صادقانه باشد، مردم پاسخگوی همه چیز هستند و دشمن اعتراف کرده که اگر خواصی بخواهند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند مردم کشور به آنها اجازه نمی‌دهند چون انقلاب دین مردم است و در طول تاریخ از این صحنه ها بسیار دیده شده مثل صحنه های جنگ جمل و صفین و … که تجربه شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در زمان بوش رییس جمهوری اسبق آمریکا ضعف‌هایی دیده شد که دشمن به راحتی می‌گفت پایان جمهوری اسلامی رسیده، مثل همان حرف هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب دشمن می‌زد و در آن زمان بوش گفت که در همه دنیا این گونه است که مردم می‌خواهند نظامی را از بین ببرند اما دولتمردان نمی‌گذارند اما در ایران بعضی از مسوولان قصد نابودی نظام را دارند که مردم به آنها اجازه نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید   صنعت حمل و نقل مایه پیشرفت کشور است

 

وی گفت: امروز دشمنان ما در حال شکست خوردن هستند که این موضوع باید به درستی برای مردم تبیین شود و طرفداران انقلاب در سراسر جهان، این انقلاب حیات‌بخش ما را از جان خود گرامی‌تر می‌دانند و برای انقلاب ما، جان خود را فدا می‌کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: جامعه به مثابه بدن انسان  است و هر فرد سلول جامعه را تشکیل می‌دهد و خدمت‌رسانی در پیکره انسان همان دهان، بینی، چشم و گوش است که اگر این اندام‌ها درست کار کنند در سلامت بدن موثر است و اگر این اندام‌های خدمت‌رسان درست کار نکنند سلامت بدن به خطر می‌افتد.

 

وی اظهار داشت: اگر بهداشت رعایت شود هرینه‌ها کم می‌شود و راه پیشگیری از بیماری این است که از طریق اندام های خاص سلامت بدن رعایت شود و حفظ سلامت و تقویت بدن موجب پیشگیری از بروز مشکل می شود، هرچند میکروب وجود دارد اما در بعضی از افراد هیچ اثری ندارد چون به قوت و ضعف بدن بستگی دارد و چنانچه بدن ضعیف شود با کوچکترین فرصت بدن بیمار می‌شود.

 

وی گفت: قوت بهترین راه پیشگیری است و جامعه از طریق افراد خواص تغذیه می‌شود و اگر خواص سلامت امور را رعایت کنند هیچ وقت دشمن اجازه بد نگاه کردن به کشور را پیدا نمی کند و مشکل ما این است که در طول تاریخ کشور، راه های نفوذ از طریق خواص به جامعه آسیب رسانده است و برای آن آسیب هزینه‌های زیادی  پرداخت شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن همواره وجود دارد و راه جلوگیری از تعرض دشمن قدرت و قوت است اما شرط آن این است که خواص، جامعه را مناسب تغذیه کنند.

بیشتر بخوانید   امام جمعه بیرجند: شهدا نشانه راه هستند

 

وی افزود: وعده‌ای که نسبت به این انقلاب داده شده، این است که همه غیر از اهل تقوا رسوا می‌شوند و این مهم به‌طور قطع محقق می‌شود و در همه شعارها باید مسائل و شبهات برای مردم تبیین شود.

منبع :ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها