محدودیت گاز مشترکان صنعتی خراسان جنوبی باتوجه به برودت هوا

مديرعامل شركت گازخراسان جنوبی با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف جهت تداوم جریان گاز مشترکین خانگی و مشترکان ویژه از جمله بیمارستانها، گاز واحدهای صنعتی محدودترمی شود گفت:مشترکان صنعتی نسبت به تهیه سوخت دوم و مشعل دو گانه سوز اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ سید محمودهاشمی شامگاه جمعه در حاشیه ستاد پیگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات و پاسخ به بحران استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به بارش‌های رگباری، برف سنگین و کاهش محسوس دما در استان در هفته آینده، رعایت صرفه جویی و ایمنی در مصرف گاز و آمادگی لازم جهت مقابله با بحران های احتمالی ضروری است.

وی به حفظ آمادگی کارکنان این شركت اشاره کرد و افزود: با تمهيدات و برنامه ريزی های انجام گرفته و با استفاده از همه توان و ظرفيت شركت برای تامين گاز پايدار و مستمر و ايمن برای مشتركين استفاده خواهيم كرد.

مديرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبی بر اجرای مدیریت مصرف در بخش مشترکین دولتی و صنعتی ورعایت بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس جمهور در خصوص روشن نمودن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از شروع وقت اداری و خاموش کردن وسایل گرمایشی یک ساعت  قبل از پایان وقت اداری تاکید کرد.

وی اظهارکرد: پایش دمای ادارات از طریق کارشناسان شرکت گاز استان انجام و نتیجه گزارشات به استانداری و سازمان بازرسی اعلام خواهد شد و در صورت عدم رعایت موارد بخشنامه گاز واحد دولتی قطع خواهد شد.

هاشمی بیان کرد: شرکت گاز خراسان جنوبی با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف جهت تداوم جریان گاز مشترکان خانگی و مشترکان ویژه از جمله بیمارستانها مجاب خواهند شد گاز واحدهای صنعتی را محدود کرده از این رو از مشترکان واحدهای صنعتی درخواست می شود نسبت به تهیه سوخت دوم و مشعل دو گانه سوز اقدام کنند.

مديرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه محدویت واحدهای صنعتی از امروزآغاز شده و نیاز است سازمان صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی این موضوع را به واحدهای متولی و زیر مجموعه ابلاغ کند و بر موضوع پیش بینی سوخت دوم تاکید گردد.

بیشتر بخوانید   آغاز به کار نرم افزار "برق من" برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان در خراسان جنوبی

وی بیان کرد:هماهنگی با شرکت پخش فرآوردهای نفتی در خصوص تهیه سوخت دوم صورت پذیرفته و مشکلی جهت تامین سوخت دوم وجود ندارد.

هاشمی خاموش کردن وسایل گرمایشی دراتاقهایی که حتی موقتی خالی از سکنه میباشد،تنظیم دمای منزل بین ۱۹تا ۲۲درجه سانتیگراد ،استفاده از لباسهای گرم ومناسب فصل زمستان وهمچنین استفاده ازپرده های ضخیم راازجمله موارد مورد تاکید دربخش مشترکین خانگی اعلام کرد.

وی همچنين مديريت مصرف گاز از سوی مشتركان را خواستارشد و افزود: مديريت مصرف گاز يكی از مهم ترين موضوعاتی است كه در صورت رعايت آن از سوی مشتركان، علاوه بر صرفه اقتصادی برای آنان، از بروز مشكلات در پيك مصرف نیز جلوگيری می كند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بستن شیراصلی گاز در هنگام خروج ازمنزل سبب حفظ ایمنی وکاهش خطرات احتمالی نیز می شود تصریح کرد: اطلاع رسانی دقیق، آگاهانه و شفاف، مردم را برای مقابله با سرما و رعایت الگوی صحیح مصرف یاری خواهد داد و قطعاً این مساله را در دستور کار خود قرار می دهیم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها