اعلام فروش فوری «کوییک‌ آر» برای نخستین‌ بار

شرکت پارس‌خودرو درنظر دارد از ساعت ۱۰ صبح امروز، برای نخستین‌بار شرایط فروش فوری اقساطی «کوییک‌آر» را به‌صورت اینترنتی انجام دهد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، بر اساس بخشنامه فروش منتشرشده، کوییک آر با موعد تحویل ۳۰روزه به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین قیمت مصوب این محصول ۶۸ میلیون و ۳۲۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است که در طرح فوری اعتباری ۳ میلیون تومان در قالب تسهیلات طی ۳ فقره چک ۴ ماهه از مشتریان اخذ می‌شود.

 

کوییک آر که از جدیدترین محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌شمار می‌رود، با ترکیب رنگ‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند به صورت پیش فرض از چهار طرح یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

 

کوییک‌آر (کوییک رنگین‌ کمان) به پیشرانه ۱.۵لیتری ۸ سوپاپ مجهز بوده و قادر به تولید نیرویی معادل ۸۷ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۱۲۸‌نیوتون متر است.

 

جعبه‌دنده ۵سرعته دستی کوییک نیروی تولیدشده را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، صندلی شش‌حالته راننده، سنسور پارک عقب، صندلی‌های ISO FIX، تنظیم ارتفاع چراغ از داخل، ترمز ABS و EBD، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر، سنسور دماسنج محیط و بلوتوث در کوییک‌آر دنده‌ای وجود دارد.

 

از تفاوت‌های آن با نسخه معمولی می‌توان به رینگ‌های آلومینیومی، بدنه و تریم داخلی دورنگ و همچنین طرح جدید صندلی‌ها اشاره کرد.

منبع:اخبار خودرو

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مجلسی در رأس امور است که برای دولت ریل گذاری کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها