۱۶۱۴ پروژه عمرانی دهه فجر در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

میرجعفریان گفت: همزمان با دهه فجر در استان یک هزار و ۶۱۴ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳ هزار و ۶۹۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارشپیام خاوران،  کمال الدین میرجعفریان  امروز (۱۰ بهمن) در نشست خبری تشریح برنامه های دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر امسال یک هزار و ۴۵۹ طرح و پروژه عمرانی در خراسان جنوبی با اعتبار ۲ هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان آماده افتتاح است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۱۵۵ پروژه عمرانی کلنگ‌زنی خواهد شد، افزود: اعتبار این پروژه ها برای کلنگ زنی در سطح استان یک هزار و ۱۵۸ میلیارد تومان است.

 

وی ادامه داد: در مجموع یک‌هزار و ۶۱۴ پروژه عمرانی ایام دهه فجر در خراسان‌جنوبی با اعتبار ۳ هزار و ۶۹۸ میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

میرجعفریان بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان اعتبارات دولتی و ۲ هزار و ۸۷ میلیارد تومان از تسهیلات بانكی صرف پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شده است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه ۵۸ درصد پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در مناطق روستایی است، افزود: پروژه‌های دهه فجر امسال از روز ۱۲ بهمن ماه آغاز و طی این ایام الله به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع:شبستان

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ارسال ۴۰۰ چادر برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها