عملیات گازرسانی به ۳ روستا در سرایان آغاز شد

 عملیات اجرایی گازرسانی به سه روستا در شهرستان سرایان همزمان با چهارمین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش “پیام خاوران “مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی روز سه‌شنبه در این آیین گفت: این پروژه با تامین ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی گاز و احداث ۵۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب ۱۵۵ انشعاب، اجرا می‌شود.

 

سید محمود هاشمی افزود: با اجرای این پروژه ۱۷۲ خانوار ساکن در روستاهای چاه طالب، چاه پنیری و چاه تریخی شهرستان سرایان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

 

وی گفت: پروژه یادشده از مصوبات سفر اردیبهشت ماه امسال استاندار خراسان جنوبی به شهرستان سرایان است.

 

معاونان استاندار خراسان جنوبی، فرماندار و امام جمعه سرایان، نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان نیز در این آیین حضور داشتند.

 

محمدصادق معتمدیان در ادامه سفر امروز (سه‌شنبه) به شهرستان فردوس سفر می‌کند و همزمان با پنجمین روز دهه فجر به شهرستان‌های بشرویه و طبس می‌رود.

 

استاندار خراسان جنوبی در نخستین روز دهه فجر طرح‌های عمرانی مرکز استان را افتتاح و کلنگ‌زنی کرد و دومین روز دهه فجر برای افتتاح چند طرح به شهرستان قاینات سفر کرد.

 

اجرای بیش از چهار هزار و ۷۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی آغاز شده است.

 

یک هزار و ۶۱۴ طرح و پروژه عمرانی و زیرساختی همزمان با دهه فجر امسال در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   وفاداری به اصل انقلاب و آرمان‌های آن و اطاعت مردم از رهبری درمردم تغییر نکرده است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها