لزوم استفاده مشتریان از درگاه های غیرحضوری به منظور کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی، با تشریح لزوم استفاده مشتریان از درگاه های غیرحضوری به منظور کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا در حال حاضر اظهار داشت: درگاه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات ، نقشی مهم در عدم انتشار بیماری در سطح جامعه ایفا می کنند

به گزارش “پیام خاوران “ ،حسن آذری نصرآباد گفت: مشتریان لازم است با استفاده از این درگاه های ارائه خدمات غیر حضوری، نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در عدم شیوع این بیماری ایفا کرده و حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کنند.

وی افزود: هم اکنون در تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت ، دیتا و … نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شدت کاهش یافته است که می تواند نقش مهمی در کاهش تردد و ابتلا به ویروس کرونا داشته باشد.

آذری نصرآباد خاطرنشان کرد به این منظور سامانه های غیر حضوری ۲۰۰۰ و ۲۰۲۰، وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و شماره گیری #۲۰۲۰* (از طریق تلفن همراه) بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات غیرحضوری می باشند.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   حضور نماینده نهبندان و سربیشه در نقطه صفر مرزی نهبندان/ بهترین حالت امنیتی در شرق کشوربرقرار است+ عکس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها