حضور نماینده نهبندان و سربیشه در نقطه صفر مرزی نهبندان/ بهترین حالت امنیتی در شرق کشوربرقرار است+ عکس

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی آمادگی نیرو‌های مرزبانی در تامین امنیت منطقه را ارزشمند خواند وگفت:  هم اکنون در بهترین حالت امنیتی قرار داریم.

‌به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “، مصطفی نخعی نماینده‌ مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در نقطه‌ صفر مرزی از پاسگاه‌های هنگ مرزی نهبندان بازدید کرد وبه مرزبان غیور خداقوت گفت.

وی در  این بازدید اظهار داشت: مرزبانی و نیرو‌های حراست کننده از مرز در راستای حفظ و تامین امنیت در کشور گام‌های اساسی برداشته‌اند و مرزبانی به مثابه پاسداری از ارزش‌هاست.

رئیس فراکسیون مقابله با خشکسالی گفت: مرز‌های ما دست کسانی است که تعهد و تخصص و غیرت لازم را دارند و تا این تعهد وجود دارد کشور از سوی دشمنان در مرز‌ها آسیب نخواهد دید.

نخعی بیان کرد:با وجود شرایط خاص این روز‌های کشور بحران زده‌ی افغانستان، خوشبختانه آمادگی نیرو‌های مرزبانی بالا و امنیت در منطقه‌ مرز وجود دارد و در بهترین حالت امنیتی قرار داریم.

نماینده‌ مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عضویت در فراکسیون مرزنشینان که جزو دومین فراکسیون‌های بزرگ مجلس است، تصریح کرد: افزایش بودجه‌ پاسگاه‌های مرزی، ارتقاء جاده‌های ارتباطی و زیرساختی و مجهز شدن پاسگاه‌ها به تجهیزات الکترونیکی جزو اولویت‌های در حال پیگیری برای پاسگاه‌های مرزی است که خوشبختانه  نتایج مطلوبی هم داشته است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اولتیماتوم استاندار به آبفارروستایی؛نارضایتی شدیداز وضعیت آب شرب درروستاها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها