واریز۱۲ میلیارد ریال عوارض و مالیات وصول‌شده به‌حساب شهرداری‌های خراسان جنوبی

مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان جنوبی گفت:از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه، از محل عوارض و مالیات وصول‌شده در نظام مالیات بر ارزش‌افزوده حدود ۱۲ میلیارد ریال به‌حساب شهرداری‌های استان واریز شده است.

به گزارش “پیام خاوران “ ، مهدی نباتی صبح امروزدرجمع اعضای شورای شهر سرایان اظهارداشت: بیش از۵ میلیارد ریال به‌حساب دهیاری‌ها و مناطق فاقد دهیاری و بیش از ۳ میلیارد ریال به‌حساب مناطق عشایری شهر سرایان واریز شده است.

 

وی بیان کرد: این امر نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری مردم سرایان در پرداخت مالیات و مشارکت در آبادانی و ارائه خدمات مناسب در مناطق شهری و روستایی است.

 

مدیرکل امورمالیاتی استان خراسان جنوبی اظهارکرد: این سازمان گام مهمی در خصوص الکترونیکی نمودن فرایندهای مالیاتی اعم از تشخیص و وصول مالیات برداشته است.

 

نباتی با بیان اینکه بسیاری از خدمات در کشور ما الکترونیکی شده است خاطر نشان کرد: سازمان امور مالیاتی کشور به‌عنوان یک دستگاه پیشرو، کلیه تجهیزات و زیرساخت‌های لازم را پیش‌بینی و با اجرای طرح جامع، گام مهمی در خصوص الکترونیکی کردن فرایندهای مالیاتی اعم از تشخیص و وصول مالیات برداشته است.

 

وی افزود: با توجه به رسالت سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین اهداف و برنامه‌های تعیین‌شده جهت شفاف‌سازی و سازمان‌دهی فعالیت‌های اقتصادی، این امر با مشکلات و چالش‌های عدیده‌ای مواجه بوده است که با همراهی مسئولان و فعالان اقتصادی و همچنین تلاش و مجاهدت همکاران ما تا حد قابل قبولی مرتفع شده است.

 

در این دیداربا حضور اعضای شورای شهر سرایان، مسائل و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی این شهرمورد بررسی قرار گرفت و بر برگزاری جلسات آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی به‌صورت مستمر تأکید شد.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شرکت گاز خراسان جنوبی یکی از دستگاه های موفق و تلاشگر استان است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها