توزیع مواد ضدعفونی‌کننده بین داروخانه‌های خراسان جنوبی

خراسان جنوبی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از توزیع ۶ تا ۷ هزار ماده ضدعفونی‌کننده در بین داروخانه‌های استان از امروز خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ غلامرضا آهنی اظهارداشت: این تعداد به طور دقیق مشخص نیست و ممکن است بیشتر شود، افزود: این توزیع هر روز صورت می‌گیرد، اما حقیقت این است که پاسخگوی نیاز مردم نیست.

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: استاندار خراسان جنوبی و همه مسئولان در تلاشند تا مردم برای تامین این مواد دچار مشکل نشوند.

 

آهنی با بیان اینکه یک کارخانه در قاین فعال شده و با تامین مواد اولیه، مواد ضدعفونی کننده دست را تولید می‌کند، افزود: به طور میانگین روزانه سه هزار اسپری ضدعفونی دست در بین داروخانه‌های استان توزیع شده است.

 

وی اظهار کرد: تمام افرادی که آمادگی تهیه و توزیع ماسک را دارند، می‌توانند به معاونت غذا و دارو دانشگاه مراجعه کنند و ما می‌توانیم مجوز لازم در این خصوص را صادر کنیم.

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطرنشان کرد: نمونه‌های زیادی برای تولید ماسک ارسال شده است که این نمونه‌ها باید کیفیت لازم را داشته و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تولید شود که تاکنون دو نمونه مورد قبول واقع شده است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مستند "جای خالی قهرمان" روایتگر اولین شهید خلبان هوا نیروز ارتش در خراسان جنوبی تولید و پخش شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها