گزارش تصویری از تلاش شبانه روزی و آماده باش صنعت برق خراسان جنوبی

تأمین آب و برق مطمئن و پایدار هم‌وطنان شریف در شرایط شیوع ویروس‌ کرونا، نقش محوری و حیاتی در کنترل این بیماری، فراهم کردن زمینه پیشگیری از انتشار بیشتر آن و هم‌چنین خدمات‌رسانی دستگاه‌های مختلف به ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارد.

به گزارش ” پیام خاوران ” ، بیش از ۲۰،۰۰۰ نفر از کارکنان صنعت برق در ایام نوروز «به‌صورت ۲۴ساعته انجام وظیفه کرده» و تأمین برق پایدار در سطح کشور را بر عهده دارند و تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان به ویژه در شرایط حاضر، اولویت اصلی صنعت برق است.

تمام  کارگران، مهندسان، کادر اداری و مدیرانی که علی‌رغم خطرات احتمالی و مشکلات مرتبط با این بیماری تمامی همت خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به ملت بزرگ ایران به کار گرفته‌اند باید گفت: هیچکس فراموش نمی‌شود؛ صنعت برق در کنار نظام سلامت ایران، آری، منظورم کارکنان شریف، پرکار، جوانمرد، با غیرت و میهن دوست[صنعت آب و برق] کشور است.

کارشناسان و کارکنان واحدهای تولید و توزیع و دیسپاچینگ و ستادی و خدماتی تأمین برق و آب کشور، از نیروگاه ها و سدهای بزرگ گرفته تا واحدهای سیّار اتّفاقات، همه جزو آن دسته از هموطنان عزیزمان هستند که بی منت و بی صدا و بی اینکه دیده شوند، زمینه تأمین رفاه و امنیت و سلامت تمام مردم و کشور را فراهم می کنند.

تلاشگران  صنعت برق خراسان جنوبی ” خداقوت”

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   "شستا" در معادن سیلیس و فروسیلیس نهبندان سرمایه گذاری می کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها