خرید ۴.۳ میلیارد تومان برق از سرمایه گذاران نیروگاه های خورشیدی

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خرید تضمینی برق را از سرمایه گذاران نیروگاه های خورشیدی در استان طی سال گذشته داشته ایم.

به گزارش “پیام خاوران “ ، مهدی دادگر در در جلسه بررسی و تحلیل شاخص نرخ بیکاری خراسان‌جنوبی طی سال ۹۸، اظهار داشت : طی سال ۹۸ اعتبارات هزینه شده نسبت به سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته هزینه شده که این رقم در سال ۹۷ حدود ۹۱ میلیارد تومان بوده است، افزود: در سال ۹۷ برای منابع داخلی ۱۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که این رقم در سال ۹۸ حدود ۱۳.۵ درصد رشد داشته است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ۱۱ میلیارد تومان عملکرد سال ۹۷ به هفت میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در سال ۹۸ رسیده ایم، گفت: طی سال ۹۷ اعتبارات عوارض برق حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار داشتیم که این رقم در سال ۹۸ به ۱۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است.

 

وی بابیان اینکه ۴۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۷ دستگاه پست با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان نیز در زمستان سال ۹۸ انجام شده است، عنوان کرد: از شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبارات سرمایه‌ای به هفت میلیارد و ۲۶۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ رسیدیم.

 

دادگر با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۹ هزار کیلومتر شبکه برق و ۹ هزار و ۷۰۰ دستگاه پست در استان در دست بهره برداری داریم، بیان کرد: در سال ۹۸ حدود ۴۴ درصد رشد اشتغال و ۲۵ درصد رشد اعتبارات را نسبت به سال ۹۷ داشته ایم.

 

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۷۶ مشترک نیروگاه خورشیدی احداث و ۹۱۹ کیلووات به شبکه متصل شد، اظهار داشت: چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بهای خرید تضمینی به این مشترکین ما به ازای برق تولیدی که داشتند، پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید   جلسات مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در شهرستان‌ها برای رفع مشکلات مردم برگزار می‌شود

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها