کارگران؛ نقش‌آفرینان اصلی عرصه کار و خدمت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، در پیامی به مناسبت روز کارگر ، این مناسبت را به جامعه کار و تلاش به ویژه کارگران شریف صنعت برق استان تبریک گفت.

به گزارش “پیام خاوران” در متن پیام تبریک مهندس مهدی دادگر آمده است: استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد (مقام معظم رهبری)

کار و تلاش مسیر درخشانی است که خورشید صداقت و خلوص ، گرمابخش و انرژی دهنده وجود رهروان این طریق است و همراه شما بودن در سایه این تلاش صادقانه افتخار آمیز است.

یازدهم اردیبهشت ماه روز تجلیل از خدمات بزرگمردان و شیرزنان شریفی است که با نیروی اندیشه و خلاقیت خود و نیز به مدد بازوان توانمند و روحیه سخت کوشی و مجاهدت مثال‌زدنی، نقش‌آفرینان اصلی عرصه کار و خدمت هستند و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

توفیقات صنعت برق خراسان جنوبی در تامین برق مطمئن و پایدار و خدمت‌رسانی بی‌وقفه به هم استانی های گرامی، مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه همکاران پرتوان این صنعت به‌ویژه کارگران خدوم ووالاهمت است.

روز جهانی کار و کارگر بهانه ای است تا افتخار همراهی شما عزیزان و تلاش گران شرکت توزيع نیروی برق استان خراسان جنوبی را ارج نهاده و از تمامی تلاش ها و زحمات صادقانه شما تشکر نمایم.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی: روستای بالای۱۰ خانوار بدون برق در خراسان جنوبی وجود ندارد+عکس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها