مشترکان برق خراسان جنوبی به ۳۷۷ هزار مشترک رسید

معاون فروش وخدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: در پایان سال گذشته تعداد مشترکان استان  به ۳۷۶,۸۹۴ مشترک افزایش یافت که  این افزایش بیانگر رشد ۲٫۳ درصدی مشترکان صنعت برق است.

به گزارش “ پیام خاوران “، محسن بخشایی اظهار داشت: تعداد مشترکان صنعت برق تا پایان سال ۹۷ ، ۳۷۶,۸۹۴ هزار مشترک بوده که تا پایان سال ۹۸ تعداد  ۸۴۸۴ مشترک جدید به این تعداد اضافه شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹ درصد مصرف برق خراسان جنوبی را مربوط به بخش کشاورزی است و مشترکین بخش کشاورزی خراسان جنوبی بالاتر از الگوی و میانگین مصرف کشور، مصرف می کنند.

 

معاون فروش وخدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی  با بیان اینکه کمتر از یک درصد از مشترکین ما صنعتی هستند اما انرژی که مصرف می کنند۲۰ درصد مصرف استان است گفت: در مجموع ۴۹ درصد مصرف برق در استان در بخش کشاورزی و تولیدی است.

 

بخشایی با بیان اینکه در بخش صنعت روش های مختلفی برای همکاری صنایع در نظر گرفته شده  است خاطرنشان کرد: در این راستا صنایع را تشویق کرده ایم که تعطیلات و تعمیرات سالانه خود را به تابستان منتقل کنند .

 

معاون فروش وخدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی  یادآور شد: سال گذشته حدود دومیلیارد تومان تخفیف همکاری تابستان به مشترکین صنایع و کشاورزی استان پرداخت شده است.

 

بخشایی به مشترکین تجاری خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: در بخش مشترکین تجاری باید برای فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف ، این مشترکین باید در سیستم روشنایی خود از سیستم های روشنایی کم مصرف و فوق کم مصرف استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه در بحث استفاده از مولدین، صنایع و یا سازمانی هایی که مولد داشته باشند ، می توانند انرژی تولیدی خود در تابستان را به شرکت توزیع بفروشند خاطرنشان کرد: در این راستا از تمام ظرفیت ها استفاده می شود و حدود ۵ مگاوات تفاهم نامه تولید در استان منعقد شده است .

بیشتر بخوانید   حضور فعال شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در نمایشگاه دستاوردهای چله انقلاب اسلامی

 

معاون فروش وخدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی   گفت: حدود ۴ درصد از مشترکین برق خراسان جنوبی در بخش ادارات هستند اما بیش از ۱۰ درصد از مصرف برق استان را به خود اختصاص داده اند که بخش عمده این مصرف مربوط به سیستم های سرمایشی است.

 

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ نیز برنامه ها با انسجام و برنامه ریزی دقیق دنبال می شود گفت: با مدیریت بار و مصرف برق به سمتی می رویم که هیچ خاموشی برای مردم اعمال نشود.

 

بخشایی همچنین به الکترونیکی کردن قبوض اشاره کرد و یادآور شد: از سنوات گذشته بایگانی الکترونیکی تمام قبوض در سیستم وب سایت شرکت برق وجود دارد واستفاده از قبوض الکترونیکی از سال های گذشته در صنعت برق آغاز شده است .

 

وی خاطر نشان کرد : مشترکین عزیز می توانند با استفاده از امکانات مشاهده قبض و پرداخت تعبیه شده در وب سایت شرکت و سامانه تلفنی ۱۵۲۱ و همچنین نصب اپلیکیشن طراحی شده از کلیه امکانات و خدمات قابل ارائه این شرکت از جمله سوابق قبوض و مصرف خود و ….  بهره مند گردند.

 

معاون فروش وخدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی   افزود: لینک تعبیه شده در پایان پیامک قبوض، مشترکین را مستقیما به سیستم اطلاعات قبض و پرداخت آنلاین از طریق سامانه ساپا متصل می کند .

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها