“رزمایش مهربانی”برای حمایت از نیازمندان واقعی درخراسان جنوبی برگزار می شود

” رزمایش مهربانی”در راستای تمکین به فرمایشات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت های مردمی در برگزاری رزمایش هایی گسترده با هدف حمایت از نیازمندان واقعی و افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده اند،  در خراسان جنوبی اجرا می شود.

به گزارش ” پیام خاوران ” ، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با اعلام این خبر در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حمایتی استان با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه که به همت سپاه انصار الرضاء(ع) برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که حتی یک نفر هم از چتر حمایتی این پویش ها و رزمایش ها از قلم نیفتد.

مقام عالی دولت در خراسان  جنوبی گفت: به منظور اجرای فرامین رهبری، کلیه دستگاه های اجرایی استان، نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی جامعی از افراد نیازمند اقدامات لازم را صورت داده اند.

معتمدیان بر حفظ کرامت انسانی در اجرای تمام رزمایش ها تأکید کرد وافزود: هم افزایی دستگاه ها و همراهی نهادهای حمایتی سبب شد بانک اطلاعاتی کاملی از اسامی افرادی که کارمند نیستند، تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند و بیمه هم نمی باشند، تدوین گردد.

وی با اشاره به اینکه این افراد در شرایط فعلی از بسته های حمایتی ویژه ماه رمضان برخوردار می شوند، تصریح نمود: استفاده از سایر خدمات در آینده نیز از برنامه های استان برای این افراداست.

استاندار خراسان جنوبی با قدردانی از حوزه هایی که در بحث شناسایی، غربالگری، بررسی شرایط و تأیید وضعیت نیازمندان اقدامات درخوری انجام داده اند، هدف از برگزاری این جلسه را تقسیم کار توزیع اقلام ضروری بین خانواده ها تا پایان ماه مبارک رمضان عنوان  کرد

در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حمایتی که به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد، اعضای حاضر در ابتدا اقدامات صورت گرفته در راستای تدوین بانک اطلاعاتی نیازمندان واقعی  را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید   ‍ ۵۰۰ کرسی تخصصی پزشکی به دلیل سیاستگذاریهای غلط دردانشگاههای پزشکی کشور خالی مانده است

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها